خبرهای داغ:

جلسه بررسي مشکلات محله اسلامی کلاته های شرقی برگزار شد

با حضور فرمانده سپاه ميامي، جلسه بررسي مشکلات محله اسلامی کلاته های شرقی برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۳۵۸۷۰
|
۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۵

 جلسه بررسي مشکلات محله اسلامی کلاته های شرقی برگزار شدبه گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، طالب شاه محمدی ، مسئول  معاونت  اجتماعی سپاه ناحیه میامی گفت:  جلسه  بررسی مشکلات محله اسلامی شهدای کلاته های شرقی به  ریاست  فرمانده  سپاه ناحیه میامی، سرهنگ ابوالقاسم کشاورزیان در  مسجد جامع  روستای هونستان  برگزار شد.

وی افزود: این برنامه با حضور میثم شاه محمدی مسئول محله اسلامی شهدای کلاته  های  شرقي  و اقشار وابسته؛ پیرامون  آسیب های  دارای اولویت این ناحیه در سال ۱۴۰۰ به سرانجام رسید.

طالب شاه محمدی در ادامه تاکید کرد: در این جلسه برنامه ريزي هاي لازم در خصوص ايجاد توان  مضاعف برای رفع و به حداقل رساندن آسیب های دارای اولویت در کلیه عرصه ها انجام شد و اميد است با همت بسيجيان منطقه در سالي که با عنوان مانع زدايي ها همراه است بتوانيم موانع و مشکلات مردم و محلات اسلامي را مرتفع نماييم .

 مسئول معاونت اجتماعی سپاه ناحیه میامی  ضمن بيان اينکه از مهمترين وظايف سپاه علي الخصوص معاونت اجتماعي، حل مسائل و مشکلات محلات اسلامي است در پایان تصریح کرد: امید است با یاری و استعانت از خداوند متعال بتوانیم در اجرای اهداف و وظایف خود به درستی عمل کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها