فرمانده لشکر عملیاتی 10حضرت سیدالشهداء(ع)استان البرز:

سپاه زبان صادق مردم و نگاه حق بین ملت است

 فرمانده لشکر عملیاتی 10حضرت سیدالشهداء(ع)استان البرز گفت: دستاوردهای انقلاب اسلامی مرزها را می شکند و هرجا که آرمان های انقلاب در تعارض قرار داشته باشد، سپاه با تمام قدرت از آن محافظت می کند.
کد خبر: ۹۳۳۵۸۹۴
|
۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سردار رفیعی ضمن تبریک فرارسیدن سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره بیش از 40هزار شهید کادر سپاه، اظهار داشت: برای بیان عظمت سپاه پاسداران بپردازیم و آن را معرفی کنیم، ناگریز به بیان ضرورت فلسفه ایجاد و تاسیس این نهاد انقلابی هستیم.

سپاه زبان صادق مردم و نگاه حق بین ملت است

وی با اشاره به منویات رهبری مبنی بر"سپاه را کسی خلق نکرد و سپاه براساس انقلاب و مردم شکل گرفت"، افزود: سیر تشکیل سپاه بعد از انقلاب اسلامی در زمانی بود که تمامی کشور بحران زده بود و نهادهای نظامی و امنیتی شکل نگرفته بود و مردم خود جوش برای حفاظت و صیانت از مراکز حاظر می شدند و فرزندان انقلابی در مناطق بحران زده کردستان و غیره حضور داشتند.

وی با بیان این که در گام بعدی هسته منسجم سپاه با نیازهای مردم و انقلاب شکل گرفت، عنوان کرد:سپاه وارد مرحله قدرت بخشی شد، همانطور که حوادث انقلاب و کشور پیش می رفت، سپاه به قدرت و انسجام رسید، قانون اساسی کشور وظیفه سپاه را حفظ و صیانت از دستاوردهای انقلای اسلامی بیان کرده است.

وی ابراز کرد: دستاوردهای انقلاب اسلامی مرزها را می شکند و هرجا که آرمان های انقلاب در تعارض قرار داشته باشد، سپاه با تمام قدرت از آن محافظت می کند، سپاه از متن انقلاب جوشید و خلق شد.

وی اظهار کرد: نسل جوان باید بدانند شکل گیری سپاه با هدایت امام خمینی(ره) بود، امام راحل می گفتند تمام بستر سازی اداره کشور باید به صورتی باشد که مردم در آن نقش داشته باشند، سپاه مردمی ترین نهاد کشور می باشد، سپاه در هرمنطقه ای از کشور که دچار بحران شد، خدمت رسانی و یاری رسانی کرده است.

وی در پایان با اشاره به این که مهمترین ماموریت سپاه حفظ ارزش های انقلاب اسلامی است، خاطر نشان کرد: وظایف مهم دیگر نهاد انقلابی سپاه پاسداران مقابله با بقایای رژیم طاغوت پهلوی، انهدام گروه فرقان، خنثی سازی کودتای نوژه، انهدام ساختار گروه منافقین در داخل کشور، حفاظت از شخصیت ها و غیره می باشد، سپاه خادم مردم است، امروز همه ما مدیون شهداء به اخص شهیدان سپاه پاسداران اوایل انقلاب اسلامی هستیم.

انتهای پیام/ف

ارسال نظرات
پر بیننده ها