خبرهای داغ:

بیانیه سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان به مناسبت سالروز تأسیس سپاه پاسداران

همدان-سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان به مناسبت فرا رسیدن دوم اردیبهشت ماه سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان امام خمینی(ره) بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۳۳۵۹۱۹
|
۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۹
بیانیه سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان به مناسبت سالروز تأسیس سپاه پاسدارانبه گزارش خبرگزاری بسیج، سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان به مناسبت فرا رسیدن دوم اردیبهشت ماه سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان امام خمینی (ره) با صدور بیانیه‌ای این روز را تبریک گفت.

در این بیانیه آمده است: در صفحات زرین تاریخ انقلاب اسلامی ایران روز دوم اردیبهشت ۱۳۵۸ به سالروز تأسیس سپاه پاسداران مزین شده است.

این نهاد مقدس برای حفاظت از دستاورد‌های انقلاب تازه متولد شده در سال ۱۳۵۷، دفاع از ارزش‌های نظام و مقابله با نا امنی‌ها و غائله‌های خرابکارانه معاندین و ضد انقلاب به فرمان امام خمینی (ره) تشکیل و اولین حکم فرماندهی سپاه از سوی شورای انقلاب توسط آیت‌الله دکتر «بهشتی» صادر شد و تاکنون که سپاه محبوب مردم ایران در آستانه ۴۲ سالگی خود می‌باشد، فرماندهی ۸ فرمانده دلاور و سبز پوش را تجربه کرده و ۴ دهه را با حراست از این دستاورد‌ها در ابعاد مختلف، خوش درخشیده و نه تنها این درخشش در میهن اسلامی ما بلکه در سپاه بین‌المللی شیعیان که به دست با کفایت سردار شهید «سلیمانی» بنیان‌گذاری شد، تلألو چشمگیری داشته و سپاه قدس امروز در مقابل کل قدرت‌های پوشالی استکبار و صهیونیسم ایستاده است.

این بیانیه می‌افزاید: همانطور که معمار کبیر انقلاب فرمود «اگر سپاه نبود، کشور هم نبود. من سپاه پاسداران را بسیار عزیز و گرامی می‌دارم»، در این برهه تاریخی هم رهبر معظم انقلاب امام خامنه‌ای (مدظله العالی) این آیه‌های حماسی را پر طنین‌تر نواخته و تداوم بخشیده‌اند.

سپاه انصارالحسین (ع) همدان جزو اولین سپاه‌های غرب کشور به فرماندهی شیرزن دلاور پاسدار زنده یاد «مرضیه دباغ حدیدچی» راه‌اندازی شد و به پشتوانه معنوی آیت‌الله «مدنی» و علماء ولایی معزز این استان سرافراز به «دارالمجاهدین» تسمیه شد و افتخار عملیات‌های بزرگ و حماسه‌های ماندگار را در شیرازۀ محکم خود حفظ نموده است.

در این بیانیه آمده است: ما سبزپوشان حریم ولایت ضمن تبریک این روز عزیز و آرزوی قبولی طاعات هم‌سنگران و مردم شهیدپرور در رمضان المبارک، قدردانی خود را از همراهی و همدلی اُرگان‌ها و نهاد‌های انقلابی به ویژه همرزمان نیرو‌های مسلح که باعث توفیقات جهادی سپاه در سطح استان گردیده، اعلام داشته و باز هم چشم انتظار هم‌گامی در تأمین امنیت انتخابات ۱۴۰۰ هستیم که حرف تمام سپاه و بسیج در انتخابات، حضور حداکثری اقتدار آفرین و انتخاب أصلح سربازی برای ولایت است؛ پس بیاییم همگی باهم مصداق آیه شریفه «و أعدوا لهم ماستطعتم من قوه و...» باشیم.

انتهای پیام/
ارسال نظرات