خبرهای داغ:

تبريک فرمانده ميامي به مناسب تاسيس سپاه

فرمانده سپاه ميامي در پيامي دوم ارديبهشت ماه سالروز تاسيس سپاه پاسداران را تبريک گفت.
کد خبر: ۹۳۳۵۹۲۰
|
۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۸

به گزارش خبرگزاري بسيج از سمنان؛سرهنگ پاسدار ابوالقاسم کشاورزیان فرمانده سپاه ناحیه میامی فرارسیدن دوم اردیبهشت ماه که در سال ۱۳۵۸ نهاد انقلابی و مردمی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با فرمان حضرت امام خمینی(ره) تشکیل شد، را به تمام سبز پوشان این عرصه تبریک گفت.

متن اين پيام به شرح ذيل مي باشد:

بسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
مقام معظم رهبری:سپاه‌ مظهر اقتدار میدانی و یکی از مؤلفه های قدرت است.

دوم اردیبهشت ماه یادآور صدور فرمان بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی برای تشکیل سپاه پاسداران است.
نهادی متعهد، مردمی و برخاسته از آرمان ‌های حق‌ طلبانه و آزادی خواهانه ملت رشید و مسلمان ایران و مولود انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و مظهر خدمت رسانی به مردم ایران در تمامی زمینه‌ها است.

کارنامه پر افتخار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سرشار از برگ‌هاي زرين حماسه، شجاعت، ایثار ، اقتدار و افتخار در تمام ادوار انقلاب اسلامي از جمله در طول هشت سال دفاع مقدس و بعد از آن در عرصه های پیشرفت و آبادانی به منصه ظهور رساند.

این نهاد مانند یک دژ محکم است که با رویکرد ولایت مداری ، دانش ، توانایی و حفظ روحیه انقلابی توانست با مشکلات اقتصادی ، معیشتی مقابله ، و با حضور در رزمایش مواسات و کمک های مومنانه نقش آفرینی کند.

اینجانب فرا رسيدن اين روز ارزشمند ،و با گرامیداشت یاد رهبر كبیر و بنیانگذار انقلاب اسلامی، سالروز تشكیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به همه سبزپوشان پرافتخار و حماسه ساز سپاه پاسداران تبریک و تهنیت عرض می کنم.

سرهنگ ابوالقاسم کشاورزیان
فرمانده سپاه ناحیه میامی

ارسال نظرات
پر بیننده ها