خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
همزمان با سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی؛
همزمان با سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سپاه ناحیه ممسنی محفل انس با قرآن کریم را در گلزار شهدای این شهرستان برگزار کرد.
کد خبر: ۹۳۳۵۹۲۶
|
۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۷

به گزارش خبرگزاري بسيج از فارس، همزمان با سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سپاه ناحیه ممسنی محفل انس با قرآن کریم را در گلزار شهدای این شهرستان برگزار کرد.

در اين برنامه که با دعوت از قاریان ممتاز شهرستان برگزار شد، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اين شهرستان، حجت الاسلام شریفی ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان، سالروز تاسیس سپاه پاسداران را تبریک گفت و اظهار داشت: ما در این روز بزرگ در کنار گلزار شهداء، این امامزادگان عشق، حضور پیدا کرده ایم تا با شهداء تجدید میثاق نمائیم و ضمن زیارت شهداء، از آنها مدد بخواهیم که ما را در انجام تکلیفمان که همان حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی در همه زمینه هاست کمک کنند.

وي ادامه داد: در اين مکان مقدس، متعهد می شویم که با تمام توان در راه شما در دفاع از انقلاب اسلامی تا آخرین قطره خون ایستادگی کنیم و در مقابل دشمنان خواهیم ایستاد و از کیان انقلاب اسلامی دفاع خواهیم کرد.

حجت الاسلام شریفی افزود: این دشمن شناسی و ایستادگی در مقابل دشمن درس بزرگی است که شهداء به ما دادند و به یقین بدانید تنها راه موفقیت ما در انجام تکالیف و وظایفمان، تأسی و انس با قرآن کریم و ادامه سیره شهداء می باشد.
وي گفت: ما در این ماه مبارک و این روز بزرگ و در این مکان مقدس از شهداء می خواهیم که ما را در انجام تکالیفمان کمک کنند تا از صراط مستقیم که همان راهی است که این عزیزان پیموده اند منحرف نشویم.

انتهاي پيام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها