خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
در پیام اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس فارس به مناسبت سالروز تاسیس سپاه آمده است:
اداره‌کل حفظ آثار و نشرارزش‌های دفاع مقدس فارس به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسدران انقلاب اسلامی پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۹۳۳۵۹۳۲
|
۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۹

به گزارش خبرگزاري بسيج از فارس، اداره‌کل حفظ آثار و نشرارزش های دفاع مقدس فارس به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسدران انقلاب اسلامی پیامی صادر کرد. متن اين پيام به شرح زير است: 

بسم الله الرحمن الرحیم
و اَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّه ..
«هر نیرویی در قدرت دارید، برای مقابله با دشمنان آماده سازید ..» (سوره مبارکه الأنفال آیه ۶۰)
در دوم اردیبهشت ماه 1358 امام روح‌الله، با دم مسیحایی خود فرمان تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را صادر کرد که آن را می‌توان انقلابی‌ترین نهاد در ساختار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست.
سپاه نهادی است که با نقش آفرینی بی بدیل، پر صلابت و مثال زدنی در صحنه‌های داخلی و بین المللی و نیز دفاع همه جانبه از آرمان ها و دستاوردهای شکوهمند انقلاب اسلامی به ویژه در دوران حماسه دفاع مقدس عزت، امنیت پایدار و اقتدار ملی را به ارمغان آورد و با تقدیم شهدای والامقام، الگوهای ماندگار برای نسل های بعد به یادگار گذاشته است.
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اتکال به قدرت لایزال الهی و تأسی از سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، پاسداری از کیان مقدس جمهوری اسلامی و حفاظت و صیانت از آرمانهای الهی انقلاب و دستاوردهای معنوی و ارزشمند آن را در کارنامه درخشان خود ثبت کرده است.

این نهاد مقدس و مردمی در تمامی عرصه های دفاعی، علمی، تحقیقاتی و... با مددگرفتن از معنویت، دانش، تخصص و تعهد، توفیقات بسیاری را کسب نموده و همدوش با رزمندگان اسلام توانسته قله های آزادگی و عزت را یکی پس از دیگری فتح نماید و پرچم دار نهضت عدالت خواهی، مبارزه با ظلم و بیداد و دفاع از حقوق مستضعفین و مظلومین عالم در سراسر گیتی بوده است.
اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس این روز را به فرماندهان و آحاد پاسداران عزیز صمیمانه تبریک عرض نموده و ایمان راسخ دارد این نیروی مکتبی و مردمی در سایه اتکال به قدرت لایزال الهی و تحت توجهات حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و نایب برحق ایشان رهبر عظیم‌الشان انقلاب و فرماندهی معظم کل قوا امام خامنه‌ای، بیش از پیش و در همه صحنه‌های انقلاب اسلامی، در راستای تحقق رسالت‌های خویش ان‌شاءالله موفق و پیروز خواهد بود. یاد و خاطره همه شهدای سرافراز میهن اسلامی، به ویژه سرداران، پاسداران و بسیجیان شهید انقلاب اسلامی ایران را گرامی می‌داریم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها