پیام تسلیت سپاه حضرت عباس (ع) ، صدا و سیمای مرکز اردبیل ، و جمعی از رزمندگان و ایثارگران در پی عروج ملکوتی الحاج اژدر محمدی دوست جانباز ، ایثارگر بسیجی و یادگار 8 سال جنگ تحمیلی دوران دفاع مقدس
کد خبر: ۹۳۳۵۹۶۵
|
۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۷

پیام تسلیت فرمانده سپاه استان اردبیل در پی عروج ملکوتی الحاج اژدر محمدی دوست

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، در این پیام آمده است.

انا لله و انا الیه راجعون
جانبازان معظم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با ایمان و اعتقادی راسخ و فداکاری و ایثار در برهه‌های مختلف، به‌ویژه در هشت سال دفاع مقدس افتخارآفرین شدند و امروز مایه فخر و غرور ملت شریف ایران هستند. آنان همواره صبر و شکیبایی را پیشه خود قرار دادند و از همه توان خود در پیشبرد اهداف نظام و پاسداشت آرمان‌های آن گام برداشتند.


 
به ‌یقین الحاج اژدر محمدی دوست (سرباز ولایت ،  ایثارگر و رزمنده بسیجی ، فرمانده دوران دفاع مقدس ، و قهرمان جبهه های حق علیه باطل بود )  که  با روح آسمانی خویش متجلی شکوه ایثار گشت و اجر ایمان و مجاهدتش، روح پر تمنای آنان را به هم‌رزمان شهیدش واصل می‌کند.

الحاج اژدر محمدی دوست  در عرصه‌های مختلف از دفاع مقدس هشت ساله  گرفته تا  دفاع از مرزهای معنوی انقلاب اسلامی  با حضور محکم و استوار خود در میدان های پر خطر  ، خدمات ماندگاری از خود به جای گذاشت و سرباز وفادار ولایت بود و بعد از سالیان متمادی و مشقت جانبازی به همرزمان شهیدش پیوست

عروج عاشقانه جانباز شهید « الحاج اژدر محمدی دوست » را خدمت خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان و خانواده این شهید بزرگوار تهنیت و تسلیت عرض کرده و از خداوند متعال برای همه رزمندگان اسلام سلامتی و پیروزی مسالت می نماییم.

به استحضار مردم ولایی و انقلابی اردبیل میرساند مراسم تشییع این رزمنده و جانباز دفاع مقدس فردا جمعه راس ساعت 11 در آرامستان علی آباد با رعایت کلیه موازین بهداشتی برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات