خبرهای داغ:
استاندار قزوین در دیدار با فرمانده سپاه استان قروین؛
جمالی پور گفت: ما در استان قزوین شاهد هستیم که سپاه و بسیج در محرومیت زدایی و آرامش بخشی در جامعه و دفاع از ارزشها و ایجاد همبستگی در بین مسوولان و آحاد اقشار جامعه نقش بی بدیلی را اجرا نموده است.
کد خبر: ۹۳۳۶۰۰۵
|
۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، هدایت اله جمالی پور استاندار قزوین به همراه معاونان خود به مناسبت روز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با سردار محمد شاهرخی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) دیدار و گفتگو کرد.

جمالی پور استاندار قزوین در این دیدار ضمن تبریک سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: سپاه پاسداران از اوایل پیروزی انقلاب اسلامی مایه وحدت و انسجام در جامعه بوده است و نقش سپاه در ساماندهی بسیج مردمی در دوران دفاع مقدس و برخورد با ضد انقلاب و متجاوزان و دمیدن روح دلاوری و خودباوری در همه صحنه ها و عرصه ها به چشم می خورد.

وی گفت : بعد از دوران دفاع مقدس و در دوران سازندگی، سپاه پاسداران در خدمت مردم بوده است و ما در استان خود هم شاهد این امر هستیم که سپاه و بسیج در محرومیت زدایی و آرامش بخشی در جامعه و دفاع از ارزشها و ایجاد همبستگی در بین مسوولان و آحاد اقشار جامعه نقش بی بدیلی را اجرا نموده است.

مدیر ارشد اجرایی استان با اشاره به نقش سپاه در ایجاد امنیت در مرزهای کشور اظهار کرد: نقش سپاه در ایجاد امنیت پایدار در تمامیت ارضی کشور بر هیچ کس پوشیده نیست و در این راستا سپاه استان و تیپ ۸۲ صاحب الامر(عج) استان قزوین در مرزهای شمالغرب کشور به دفاع از مرزها و ایجاد امنیت مشغول به خدمت می باشد.

اولویت همه دستگاه ها در کنار هم، رفع مشکلات مردم باشد

سردار شاهرخی فرمانده سپاه استان قزوین هم در این دیدار گفت: نگاه مثبت دستگاه های دولتی به مجموعه سپاه پاسداران بسیار ارزشمند است و سپاه نقاط همکاری مشترک فراوانی برای خدمت به مردم با همدیگر دارد که در جهت کسب رضایت الهی و رضایت مردم گام بر می داریم و این مایه برکت است که در نظام انقلاب اسلامی توفیق خدمت یافته ایم.

سردار شاهرخی بیان داشت: تمام توان و تلاش های دستگاه های دولتی و در کنار آنها سپاه پاسداران باید در مسیر رفع مشکلات مردمی و جامعه قرار بگیرد.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها