سرهنگ هاتفی: باردیگر ضمن تجدید عهد و بیعت با آرمان‌های والای شهدا و امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری اعلام نماییم تا جان در بدن داریم حافظ و پاسدار این شجره طیبه بوده، هستیم و خواهیم بود.
کد خبر: ۹۳۳۶۰۱۳
|
۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اشکذر، به مناسبت فرارسیدن دوم اردیبهشت ماه سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان حضرت امام (ره)

بسم الله الرحمن الرحیم
وَأَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّةٍ وَمِن رِباطِ الخَیلِ تُرهِبونَ بِهِ عَدُوَّ اللَّهِ وَعَدُوَّکُم وَآخَرینَ مِن دونِهِم لا تَعلَمونَهُمُ اللَّهُ یَعلَمُهُم ۚ. وَما تُنفِقوا مِن شَیءٍ فی سَبیلِ اللَّهِ یُوَفَّ إِلَیکُم وَأَنتُم لا تُظلَمونَ﴿۶۰﴾
هر نیرویی در قدرت دارید، برای مقابله با آن‌ها [= دشمنان]، آماده سازید! و (همچنین) اسب‌های ورزیده (برای میدان نبرد)، تا به وسیله آن، دشمن خدا و دشمن خویش را بترسانید! و (همچنین) گروه دیگری غیر از این‌ها را، که شما نمی‌شناسید و خدا آن‌ها را می‌شناسد! و هر چه در راه خدا (و تقویت بنیه دفاعی اسلام) انفاق کنید، بطور کامل به شما بازگردانده می‌شود، و به شما ستم نخواهد شد. انفال /آیه ۶۰
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، یادگار گرانقدر حضرت امام خمینی (ره) برای ملت غیور و دلیر ایران بود. رویش نهالی ارزشمند که نشان از هوش بالای فکری و سیاسی امام راحل (ره) در خلق این ابتکار ویژه داشت.
سپاه پاسداران نمادی ارزشمند است که ایستادگی در برابر ابرقدرت‌های شرق و غرب را سرلوحه کار خود قرار داده و با پیروی از مکتب سرورسالار شهیدان حضرت ابا عبدالله حسین (ع) عزّت و افتخار را پیشه راه خود ساخته تا در سایه روحیه انقلابی و معنویت، نقش تعیین کننده‌ای در دفع حملات دشمنان اسلام و ایران ایفا کند.
به حمدالله جایگاه بلند و ارزشمند سپاه پاسداران و رشادت‌های بی‌شمار رزم‌آوران این نهاد درعرصه‌های مختلف در طول این چهل و دوسال و اندی برکسی پوشیده نیست و در قالب وصف نمی‌گنجد و تنها مصداق آن جمله معروف امام راحل عظم الشأن که فرمودند: ((اگر سپاه نبود، کشور هم نبود))
اینک نیز سپاه پاسداران در راه آبادانی و عظمت کشور اسلامی ایران، تمام تلاش خویش را به کار گرفته است تا در این میدان مقدّس حضوری فعّال و سازنده داشته باشد.
فرارسیدن دوم اردیبهشت، سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان معمار عظیم الشأن انقلاب اسلامی ایران حضرت امام (ره) بهانه‌ای شد تا ضمن تبریک و شاد باش و خداقوت به پرسنل رسمی و وظیفه خدوم و زحمتکش مجوعه سپاه شهرستان، باردیگر ضمن تجدید عهد و بیعت با آرمان‌های والای شهدا و امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری اعلام نماییم تا جان در بدن داریم حافظ و پاسدار این شجره طیبه (انقلاب شکوهمند اسلامی ایران) بوده، هستیم و خواهیم بود. انشاء الله
سرهنگ پاسدار حسین هاتفی
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اشکذر
ارسال نظرات