خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه امام صادق(ع) آبیک؛

سپاه پاسداران، مولود انقلاب اسلامی و از بطن مردم است

سرهنگ صادقپور با اشاره به سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مولود انقلاب اسلامی و از بطن مردم است.
کد خبر: ۹۳۳۶۰۱۹
|
۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۷

سرهنگ پاسدار مهدی صادق پور فرمانده ناحیه امام صادق(ع) آبیک در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قروین ضمن گرامیداشت حلول ماه مبارک رمضان و سالروز تاسیس سپاه پاسداران بیان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مولود انقلاب اسلامی و از متن مردم است و تشکیل این نهاد مقدس توسط حضرت امام رحمة الله علیه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی انجام شد.

وی افزود: در ۴۰ سال عمر پربرکت انقلاب اسلامی، شاهد رشادت، ایثار و فداکاری عزیزان پاسدار بودیم و از ابتدای تشکیل ثمرات و اثرات تاثیرگذار و موثری را در انقلاب اسلامی گذاشتند از جنگ تحمیلی گرفته ، رشادت ها و تقدیم شهدای گرانقدر در مسیر آبیاری انقلاب اسلامی و خدمت‌رسانی محرومیت‌زدایی و عرصه‌های سازندگی که عزیزان پاسدار انجام دادند در گام دوم انقلاب که بعنوان سند راهبردی کشور است نیز اقدامات موثری را انجام دادند.

صادق پور خاطرنشان کرد: امروز شاهد تاثیرگذاری فرهنگ ایثار و مقاومت و پرچم داری این نهاد مقدس در سطح منطقه هستیم و همه اذعان دارند و دشمنان ما هم به تاثیرگذاری نهاد مقدس سپاه در منطقه اذعان دارند.

وی متذکر شد: امروز در مسیر تحقق گام دوم انقلاب نقش اساسی و تاثیرگذاری در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بهره‌گیری از ظرفیت مردمی بسیج مستضعفین است. در بحث ایجاد امید، فرهنگ ایثار، ترویج فرهنگ شهادت و مقاومت که امروز نیاز به تعمیق فرهنگ معنویت، ایثار، شجاعت، شهادت و غیرت و همچنین مقاومت است در بین جوانان و نوجوانانی که ابتدای انقلاب را ندیدند نیاز بر این است که یک هم افزایی صورت گرفته با بدنه بسیج به این امر بپردازیم.

فرمانده ناحیه امام صادق علیه السلام آبیک افزود: امروز دشمنان انقلاب اسلامی از تمام ظرفیت‌ها و توان خود در سطح جهان برای ایجاد ناامنی و پمپاژ خبری و یاس و ناامیدی در شبکه‌های رسانه‌ای و فضای مجازی استفاده می کنند که نشان از ضعف دشمنان ماست.

این مسوول اضافه کرد: در عرصه جنگ سخت دشمنان ما می‌دانند که توان رویارویی با ایران اسلامی را ندارند فرزندان این مرز و بوم سپاه، ارتش، نیروی انتظامی، بسیجیان سرافراز نخواهند گذاشت به این مرز و بوم آسیبی برسد لذا با ایجاد تحریم و فشار اقتصادی جنگ نابرابری را ایجاد کردند.

وی متذکر شد: امروز باید با تمام این ظرفیت‌هایی که داریم بحث ایجاد امید و مقاومت و ایثار را به هر روشی که شده در سطح کشور افزایش دهیم.

سرهنگ صادق پور با اشاره به فعالیت های سپاه آبیک افزود: در شهرستان آبیک سپاه به عنوان پرچمدار کمک مومنانه وارد شده با کمک دستگاه‌ها و نهادها از امام جمعه محترم شهرستان فرماندار و شرکت های صنعتی و همچنین خیرین به صورت خودجوش در حال برنامه‌ریزی برای توزیع بسته های معیشتی و سایر خدمات اجتماعی هستند که از آغاز ماه مبارک رمضان در نیمه ماه مبارک رمضان و عید فطر این روند را ادامه خواهیم داد.

وی با اشاره به طرح شهید سلیمانی بیان کرد: امروز در طرح شهید حاج قاسم سلیمانی عزیز در عرصه سلامت شاهد رشادت عزیزان سپاهی و بسیجی ما در سطح استان هستید بهره‌گیری از تیم‌های مراقبتی حمایتی و نظارتی اثر گذاری زیادی را در مهار رویروس کرونا داشته اند و انشالله این مسیر ادامه پیدا خواهد کرد در بستر ایجاد امید و خدمت‌رسانی به مردم با بهره‌گیری از گروه‌های جهادی بسیج شاهد محرومیت زدایی و تاثیرگذاری بالای این گروه‌ها در ایجاد امید در سطح استان هستیم.

فرمانده ناحیه امام صادق علیه السلام در خاتمه خاطرنشان کرد: توزیع هزاران بسته معیشتی جهیزیه و همه اعضای خدمت‌رسانی که برای ایجاد نشاط و فرهنگ ایثار و مقاومت است به صورت محلات و خودجوش در سطح استان و شهرستان آبیک شما شاهدش هستید که انشاالله این روند ادامه پیدا خواهد کرد و با تلاش و مجاهدت عزیزان بسیجی و سپاهی ما در سطح استان و شهرستان شاهد اقدامات موثر و ریشه‌کنی ویروس کرونا در سال ۱۴۰۰ خواهیم بود و گام دوم انقلاب را با پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری که به عنوان سند راهبردی ما می باشد انشالله ادامه خواهیم داد.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها