خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر:
حجت الاسلام محمودی زاده گفت: امروز سپاه و عملکرد درخشان آن بعنوان الگویی برای جبهه مقاومت اسلامی و تمام ملت‌های مظلوم جهان برای مبارزه با استکبار جهانی مورد توجه قرار گرفته است.
کد خبر: ۹۳۳۶۰۲۰
|
۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۶

به گزارش خبرگزاري بسيج از فارس به نقل از روابط عمومی سپاه فجر، حجت الاسلام محمودی زاده با تبریک فرارسیدن سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: آن چیزی که بعنوان مولفه مهم و تاثیرگذار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را از سایر نیروهای نظامی جهان متمایز می کند همان مولفه معنویت و ارزش های اسلام ناب محمدی (ص) است.
وی با بیان اینکه پاسداران انقلاب اسلامی الگوی ولایتمداری و ایثار هستند، گفت: مدافعان حرم اهل بیت (علیهم السلام) همچون شهدای دفاع مقدس سردمدار ولایتمداری و ایثار هستند و در بین این شهدای والامقام شهدای پاسدار بعنوان گُواه انقلابی گری و شهادت طلبی همه پاسداران انقلاب اسلامی هستند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر با اشاره به نقش موثر سپاه در خنثی نمودن توطئه هایی که بر علیه انقلاب اسلامی طراحی شده و می شوند، گفت: هرگاه تهدید متوجه انقلاب اسلامی شده است نیروهای انقلابی سپاه در کمترین زمان برای مقابله با آن تهدیدات به میدان آمده و در امتحان الهی سربلند شده اند.
وی با اشاره به نقش سپاه در ترویج فرهنگ انقلابی، گفت: بدون شک یکی از عرصه های فعالیت این نهاد حوزه مهم فرهنگ و هنر و ترویج فرهنگ انقلابی و اسلامی است.
حجت الاسلام محمودی زاده خاطرنشان کرد: امروز سپاه و عملکرد درخشان آن بعنوان الگویی برای جبهه مقاومت اسلامی و تمام ملت های مظلوم جهان برای مبارزه با استکبار جهانی مورد توجه قرار گرفته است.

انتهاي پيام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها