سپاه پاسداران علاوه بر قدرت نظامی و فرهنگی در عرصه خدمت رسانی به مردم عزیز به عنوان، ولی نعمتان نظام و انقلاب بخوبی ایفای نقش نموده است.
کد خبر: ۹۳۳۶۰۳۹
|
۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۰:۳۰

 

به گزارش خبرگزاری بسیج ازخارگ : سرهنگ سیروس حیاتی فرمانده سپاه ثارالله جزیره خارگ طی پیامی سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک گفتند.

 

 متن پیام به شرح ذیل می باشد:

 دوم اردیبهشت ماه سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با تدبیر و آینده نگری حضرت امام خمینی (ره) سرآغاز تشکیل نهادی متعهد و برخاسته از آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی با پاسدارانی مخلص، مقتدر، وفادار به ارزش‌های انقلاب اسلامی، شجاع، ازخودگذشته و پیشتاز در عرصه‌های مختلف نظامی، اقتصادی، سازندگی، فرهنگی و معنوی است.

درطول حیات پُرثمر این نهاد انقلابی، پاسداران جان برکف، به عنوان حافظان امنیت و آسایش، تمامی تهدید‌ها را به جان خریدند و فتنه‌ها و توطئه‌های داخلی و خارجی را نقش بر آب ساختند و به بهای جان خود، ایران عزیز اسلامی را در کنار سایر نیرو‌های مسلح کشور از گزند آسیب‌ها، درامان نگه داشتند.

سپاه پاسداران علاوه بر قدرت نظامی و فرهنگی در عرصه خدمت رسانی به مردم عزیز به عنوان، ولی نعمتان نظام و انقلاب بخوبی ایفای نقش نموده است. این نهاد با تکیه بر نیروی عظیم بسیج مردمی در هر میدانی که وارد شده است، مقتدر و سربلند بیرون آمده و همین افتخار آفرینی‌ها باعث کینه ورزی دشمنان زبون این ملت و انقلاب شده است.

ساختار سازمانی سپاه به گونه‌ای است که مردم و بسیجیان با پیوند عمیق عقیدتی و معنوی که با پاسداران دارند، در مواقع نیاز و بحران بخوبی سازماندهی شده و ایفای نقش می‌نمایند. اجرای طرح مبارزه با کرونا توسط بسیجیان با نام پُرافتخار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و نیز چندین مرحله از کمک مومنانه تنها گوشه‌هایی از کارکرد‌های بزرگ این نهاد مقدس است.
اینجانب ضمن تبریک این روز خجسته به همه مردم عزیز، بسیجیان، خانواده شهدا، جانبازان، آزادگان ،ایثارگران، پیشکسوتان جهاد و شهادت که در طول بیش از چهاردهه همواره یاری گر و پشتیبان سپاه بوده اند، و نیز تبریک ویژه به همکاران پرتلاش و حماسه‌ساز از جمله سپاه ثارالله جزیره خارگ و همه پاسداران مستقر در جزیره مقام خارگ و امیدوارم در سایه اتکال به قدرت خداوند بی همتا، عنایت حضرت بقیه الله الاعظم (عج) و با تکیه بر فرامین فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) این نهاد انقلابی، مکتبی و مردمی بیش از پیش در راستای تحقق رسالت‌های خویش موفق و مؤید باشد.

 

سرهنگ سیروس حیاتی

فرمانده سپاه ثارالله جزیره خارگ

ارسال نظرات
پر بیننده ها