فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تفرش؛

سپاه پاسداران در آزمون های بزرگ خدمت رسانی نقش موثری ایفا کرده است

میرهادی گفت: اکنون نیز نقش‌آفرینی‌های تحسین‌برانگیز سپاه پاسداران در آزمون بزرگ خدمت‌رسانی در مبارزه با بیماری کرونا و کمک مؤمنانه به مردم جلوه دیگری از مسئولیت‌پذیری در برهه‌های حساس را به نمایش گذاشته است.
کد خبر: ۹۳۳۶۰۴۶
|
۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۴

سرهنگ میرهادی در گفتگو با خبرگزاری بسیج ضمن گرامیداشت سالروز تشکیل سپاه پاسداران، گفت: پاسداری یک تفکر است، رسالت پاسداری خاص کسی که لباس سپاه به تن دارد نیست چراکه رسالت پاسداری یک اعتقاد قلبی و عملی در دایره الهی است که می‌بایست مراقب بود که تغییر نگرش نکند.

میرهادی اظهار کرد: در واقعه عاشورا، دشمن محاسبات مردم را تغییر داد و توانسته بود بعد از گذشت ۵۰ سال از ارتحال پیامبر(ص) فرزندش را به آن وضعیت توسط مردم همان جامعه به شهادت برسانند.

وی تصریح کرد: باید مراقب مکر و حیله دشمنان امروز بود که محاسبات را تغییر ندهد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تفرش اضافه کرد: امروز بعد از ۱۴ قرن از حادثه عاشورا انقلابی الهی بر اساس آرمان‌های سیدالشهدا(ع) ایجاد شده است که ما پاسداران سبزپوش ولایت برای تحقق اهداف و آرمان‌های این انقلاب، مطیع امر رهبری است که رهبر معظم گوش به فرمان امام عصر(عج) است.

میرهادی بیان کرد: تمام تلاشمان را در جهت کمک به مردم عزیز ایران و مسلمین مستضعفین جهان می‌نماییم تا زمینه‌سازی تمدن جهان اسلامی باشیم.

وی اضافه کرد: اکنون نیز نقش‌آفرینی‌های تحسین‌برانگیز سپاه پاسداران در آزمون بزرگ خدمت‌رسانی در مبارزه با بیماری کرونا و کمک مؤمنانه به مردم و آسیب‌دیدگان از شرایط حاضر در کنار سایر نهادها، جلوه دیگری از مسئولیت‌پذیری در برهه‌های حساس را به نمایش گذاشته است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تفرش خاطرنشان کرد: بی‌شک، اتهام زدن‌ها و کینه‌‌ورزی و اقدامات تروریستی و تحریم‌های آمریکا بر ضد این نهاد، ناشی از جایگاه و نقش حیاتی سپاه در اقتدار و حفظ امنیت ملت ایران در برابر نقشه‌های شوم و شیطانی نظام سلطه است و ملت ایران نیز همواره قدردان این تلاش‌ها بوده است.

ارسال نظرات