خبرهای داغ:
فرمانده تیپ ۷۱ پادگان ابوذر در سرپلذهاب با بیان اینکه شهدای عملیات بازی دراز قدرت و صلابت کشور را در برابر دشمن حفظ کردند گفت: ادامه دادن راه و مکتب شهدا در جامعه امروزی بیش از گذشته لازم است.
کد خبر: ۹۳۳۶۰۶۱
|
۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۸

امیر سرتیپ دوم ستاد جلیل شاطری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از سرپل ذهاب، ضمن گرامیداشت عملیات غرور آفرین بازی دراز در دوران هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: اتحاد بین ارتش و دیگر نیروهای مسلح و مردمی در زمان جنگ تحمیلی، باعث شد دشمن به عقب رانده شود و برگ زرینی از افتخار پیروزی در تاریخ انقلاب رقم بخورد.

فرمانده تیپ ۷۱ پادگان ابوذر در سرپلذهاب گفت: رزمندگان بسیاری از جان و مال خود گذشتند و به درجه شهادت نائل آمدند تا قدرت و عزت و صلابت کشور میهن اسلامی حفظ شود امروز ما باید ادامه دهنده این راه در جامعه باشیم.

وی گفت: امروزه میدان جنگ به معنای واقعی در جنگ نرم و فضای مجازی است که باید برای نسل‌های جوانان راه و رسالت شهدا را روشنگری کنیم تا ادامه دهنده راه آنان باشیم.

فرمانده تیپ ۷۱ پادگان ابوذر در سرپلذهاب ادامه داد: باید در جایگاه مسئولیت خود در مکتب شهدا درس پس دهیم و به دنبال راه ارتقاء و قدرت در سطح جهانی باشیم و به گونه ای که در فرامنطقه ای نیز توان دفاع در برابر دشمن نیز داریم.

ارسال نظرات