پیام فرمانده سپاه شهرستان پیشوا به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

فرمانده سپاه شهرستان پیشوا به مناسبت دوم اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۹۳۳۶۰۸۸
|
۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، متن پیام سرهنگ غلامرضا نجفی فرمانده سپاه شهرستان پیشوا به شرح ذیل است:

دوم اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با فرمان تاریخی بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) انجام پذیرفت. این فرمان  منادی پیام خرسندی و امیدواری در اذهان امت مؤمن و انقلابی ایران اسلامی بود. این روز یادآور گام‌های راسخ و استوار مردانیست که همواره در تاریخ ایران اسلامی حماسه آفریدند و مجاهدت های آنان در سال های پر مخاطره و پر افتخار حماسه و ایثار و مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمنان ایران اسلامی بر کسی پوشیده نیست .

کارنامه درخشان سپاه در عرصه‌های گوناگون پاسداری از انقلاب و مقابله هوشمندانه با انواع تهدید‌ها و فتنه‌ها که توسط اتاق فکر استکبار جهانی بر علیه کشور و انقلاب اسلامی طراحی و مهندسی شده است نشان می‌دهد که پاسداران غیرتمند، ایثارگر و شهادت طلب در این راه مقدس در اوج بصیرت و هوشیاری همواره گوش به فرمان ولایت فقیه و فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) سربازانی شایسته برای ملت، کشور و انقلاب اسلامی بوده‌اند.

اينجانب ضمن گرامي ‌داشت ياد رهبر كبير و بنيانگذار انقلاب اسلامي، سالروز تشكيل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي را به همه سبز پوشان پر افتخار و حماسه‌ ساز سپاه پاسداران و به ملت غیور ايران تبريك و تهنيت عرض می نمایم و امیدوارم در ظل توجهات باری تعالی  و تحت زعامت فرماندهي كل قوا و مقام معظم رهبري (مدظله ‌العالي) اين نيروي مكتبي و مردمي در راستاي تحقق آرمان های انقلاب  بیش از پیش خوش  بدرخشد.

 

 

 

ارسال نظرات