مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه امام حسن مجتبی(ع):

مداحان خط مقدم مقابله با نفوذی های معاند با انقلاب اسلامی هستند

حجت الاسلام یوسفی با اشاره به اهمیت بهره مندی از ظرفیت های مداحان در عرصه های مختلف گفت: « مداحان» خط مقدم مقابله با نفوذی های معاند با انقلاب اسلامی هستند.
کد خبر: ۹۳۳۶۱۱۴
|
۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۱:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حجت الاسلام یوسفی طی نشست هیئت اندیشه ورز سازمان بسیج مداحان استان البرز در آستان مقدس امامزاده طاهر(ع) برگزار شد گفت: آفت های بسیاری در مسیر جریان انقلاب اسلامی وجود دارد. 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز افزود: مداحان با بهره مندی از ظرفیت های متعدد فرهنگی زمینه وصل مردم به دین و تبیین ارزش های دینی را ایجاد می کنند.

وی با اشاره به اهمیت توجه مداحان به عنوان جبهه مستقیم درگیری با نفوذی ها بیان کرد: بسیاری از دشمنان انقلاب و اسلام در جریان نفوذ فعالیت می کنند و مداحان در خط مقدم مقابله با آن ها هستند. 

وی ادامه داد: پس از ۱۴۰۰ سال حکومت شیعه ای شکل گرفت که جهان اسلام را تحت تأثیر خود قرار داده است و اکثریت جامعه اسلامی را مدیریت می کند. 

حجت الاسلام یوسفی اظهار کرد: شما مداحان در جبهه مستقیم درگیری با خائنان و نفوذی هایی هستید که اصلی ترین هدف شان برهم زدن وحدت انقلابی است. 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز خاطرنشان کرد: آفت های مختلفی در جریان حرکت انقلاب اسلامی وجود دارد که مداحان با هوشیاری و بصیریت افزایی در میان مردم می توانند این نقشه ها و آفت ها را از بین ببرند. 

 

انتهای پیام/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار