خبرهای داغ:
فرمانده سپاه میانه:

سپاهیان، سربازانی دلسوز برای خدمت به مردم هستند

تبریز- فرمانده سپاه میانه خدمت به مردم را برای خود افتخاری بزرگ تلقی کرد و گفت: سپاهیان، سربازانی دلسوز و صدیق برای خدمت به مردم در کنار ولایت و ضامن امنیت کشور در برابر دشمنان جنایتکارند.
کد خبر: ۹۳۳۶۱۱۷
|
۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حسین محمدی در جمع فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج میانه با اشاره به خدمات بی پایان و غیرقابل توصیف سپاه پاسداران، اظهار داشت: امروز سپاه به عنوان موتور محرکه جامعه عمل می کند به گونه ای که هم پیش رونده است و هم پیش برنده و به عنوان نوکر و خادمی در خدمت مردم کشور است.

   وی تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران را نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی دانست و افزود: سپاه حافظ و حارس انقلاب و دستاوردهاي عظیم آن، آرمان‌هاي بلند امام راحل(ره) و كيان نظام اسلامي است.

   محمدی تصریح کرد: سپاه پاسداران با صلابت و با حفظ روحیه انقلابی و جهادی خود توانسته است قله های افتخار را یکی پس از دیگری فتح کرده و با کوله باری از تجربه های ارزشمند در تمامی صحنه های مورد نیاز انقلاب، حضور پررنگ و موثر داشته باشد و در تمامی اعصار با اقتدار و هوشیاری به رویارویی با استکبار جهانی برخاسته است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها