سردار معروفی در آیین افتتاح طرح‌های عمرانی شهرستان عنبرآباد عنوان کرد:

لزوم ورود گروه های جهادی و مشارکت مردم برای حل مشکل آب استان

سردار معروفی گفت:کار پیمانکاری را برای آبرسانی به حوزه روستای زمان‌بر و هزینه‌بر است و در این حوزه نیازمند ورود گروه‌های جهادی و مشارکت مردم هستیم واگر همه پای کار بیایند مشکل آب را می توان در استان برطرف کنیم.
کد خبر: ۹۳۳۶۱۲۲
|
۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان، آیین افتتاح طرح‌های عمرانی شهرستان عنبرآباد  با حضور فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان برگزار شد

سردار معروفی در این مراسم اظهار کرد : با همکاری بسیج سازندگی، کمیته امداد، خیرین و مسئولان اجرایی امروز 149 پروژه عمرانی در 9 عرصه در شهرستان عنبرآباد با هزینه‌ای نزدیک به 6 میلیارد و 870 میلیون تومان افتتاح خواهد شد.

وی  افزود: امروز افتتاح 39 باب مسکن مددجویان و محرومان را در این شهرستان داریم که 30 واحد آن ساخت و 9 واحد آن ترمیم و تعمیر است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان به افتتاح یک سالن ورزشی، تکمیل سه مدرسه، تکمیل سه مسجد، احیای و لایروبی سه قنات، آبرسانی کامل به سه روستا، احداث سه خانه عالم، احداث سه پایگاه بسیج و 90 سرویس بهداشتی اشاره کرد و گفت: همه این کارها، اقدامات مؤمنانه در راستای عمل به تاکیدات حضرت آقا است.

این مقام مسئول عنوان کرد: رویکرد سپاه در کمک‌های مؤمنانه تغییر کرده و اهدای جهیزیه، کمک به آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد، اشتغال خرد، ساخت مسکن محرومان و مددجویان و ورود به حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی از جمله این اقدامات است  و  تا زمانی که مردم ما نیاز داشته باشند در کنار آنها هستیم.

سردار معروفی گفت: سپاه ماموریت‌های اقتضائی و غیر ذاتی مانند کمک‌رسانی در بحران‌هایی مانند سیل، زلزله، طوفان، تنظیم بازار، کمک مؤمنانه، کمک به حل مشکلات کشاورزی جنوب استان کرمان و محرومیت‌زدایی و قطع زنجیره کرونا نیز به عهده دارد.

این مقام مسئول تاکید کرد: کرمان جزو چهار استانی است که به شدت با کمبود آب مواجه بوده و مشکل آب استان اولویت اصلی ماست که قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه اعتبار خوبی برای حل بحران آب در استان کرمان گذاشته است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان خاطر نشان کرد: با یک حرکت انقلابی، نهضت آبرسانی روستایی را در استان ایجاد کنیم کار پیمانکاری را برای آبرسانی به حوزه روستای زمان‌بر و هزینه‌بر است و در این حوزه نیازمند ورود گروه‌های جهادی و مشارکت مردم هستیم و اگر همه پای کار بیایند مشکل آب را می توان در استان بر طرف کنیم.

 

ارسال نظرات