فرمانده سپاه کربلا در رامسر:

کمک مومنانه مرهمی بر مشکلات اقتصادی اقشار نیازمند است

ساری-فرمانده سپاه کربلا با تاکید بر اینکه کمک مومنانه در لبیک به بیانات مقام معظم رهبری است، خاطرنشان کرد:کمک مومنانه مرهمی بر مشکلات اقشار نیازمند است.
کد خبر: ۹۳۳۶۱۴۷
|
۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰
کمک مومنانه مرهمی بر مشکلات اقشار نیازمند است
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا  در رزمایش مواسات و همدلی، کمک مومنانه در مسجد پیامبر اعظم (ص) بازار رامسر با بیان اینکه در همه ادوار انقلاب اسلامی در قالب خیرین و هیئت‌های مذهبی همیشه پای انقلاب بودند و هستند گفت: در عمر پربرکت انقلاب اسلامی و در دوران دفاع مقدس و جا‌هایی که انقلاب نیازمند حضور مردم بوده حضور فعال داشتند.
 
سردارمسلمی با قدردانی از خیران و هیئات مذهبی که شبانه روز در حال فعالیت بوده تا بخشی از مشکلات اقتصادی و ویروس کرونا را مرهم نهند، افزود: در راستای کمک مومنانه خیرین در قالب خیریه سفیران راه نور و گروه‌های جهادی و مذهبی گرد هم آمدند و کار خوبی توسط دلسوزان انقلاب اسلامی انجام شد.
 
فرمانده سپاه کربلا ادامه داد: عزیزان ما با کنار گذاشتن اسم و رسم و تابلو کار‌های خوبی انجام می‌دهند که برای ما بسیار ارزشمند است.
 
کمک مومنانه مرهمی بر مشکلات اقشار نیازمند است
سردار مسلمی با تاکید بر اینکه کمک مومنانه در لبیک به بیانات مقام معظم رهبری است، خاطرنشان کرد: امیدوارم با نیکوکاری در ایام پر خیر و برکت بهار قرآن از برکات این ماه بهره‌مند شویم.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها