در اجرای طرح نذر هشتم و پویش مردمی دوباره زندگی؛

رهایی 11زندانی جرایم غیرعمد با همت خیران درشهرکرد

خیرین سلامت استان با همکاری ستاد دیه استان و انجمن حمایت زندانیان موجبات آزادی زندانیان جرائم غیر عمد را فراهم آوردند.
کد خبر: ۹۳۳۶۱۴۸
|
۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۸

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ آئین آزادی 11 نفر از زندانیان جرایم غیرعمد در شهرکرد برگزار شد.

مدیرکل زندان های استان چهارمحال و بختیاری  در این مراسم گفت: خیرین استان در آزاد سازی زندانیان جرائم غیر عمد همواره پیش قدم بوده اند و امروز قدردان یکی از خیرین هستیم که قریب یک میلیارد ریال جهت بازگشت مددجویان جرائم غیر عمد به آغوش خانواده اهدا نمودند.

حمیدرضا حیدری با اشاره به برگزاری غیر حضوری جشن های گلریزان افزود: در سال جدید توجه به خانواده زندانیان و حمایت از این قشر آسیب‌پذیر مورد تاکید ریاست قوه قضاییه و ریاست سازمان زندان هاست و آزاد سازی زندانیان جرائم غیرعمد کمک بزرگی به خانواده زندانیان است .

مدیر نمایندگی ستاد مردمی دیه استان نیز با قدردانی از حاج عبدالرضا توکلی خیر نیک اندیش استان گفت: به همت این خیر گرامی و گذشت شاکیان با تلاش های مددکاران انجمن حمایت و ستاد دیه یازده نفر از مددجویان جرائم مالی و عمومی غیر عمد به آغوش خانواده بازگشتند.

مجید صیادی افزود: هر ماه برنامه نذر هشتم برای آزادکردن جرائم غیر عمد اجرا می شود و امروز این برنامه با حضور خیرین سلامت استان برگزار شد و ۶ نفر از مددجویان جرائم مالی غیر عمد و ۵ مددجوی جرائم عمومی از زندان شهرکرد و زندان بروجن از زندان آزاد شدند.

صیادی با تشکر از مردم استان که با حضور در پویش مردمی دوباره زندگی به فرایند بازگشت زندانیان به آغوش خانواده همت می گمارند گفت: از مردم خیر استان می خواهیم تا کمک‌های خود را برای آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد به شماره حساب ۶۰۳۷۹۹۷۵۹۹۰۲۵۶۹۰ ستاد دیه استان واریز کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار