مسئول سازمان بسیج ورزشکاران سپاه سلمان در گفتگو با بسیج مطرح کرد:

ایستادگی در برابر قدرتهای شرق و غرب سرلوحه کار سپاه است

زاهدان-سرهنگ بستانی گفت:سپاه پاسداران یکی از اولین و اساسی‌ترین نهاد‌های انقلابی است که با درهم آمیختن ولایت مداری و حفظ روحیه انقلابی توانسته یکی پس از دیگری قله‌های افتخار را طی کند.
کد خبر: ۹۳۳۶۱۶۸
|
۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۵
سرهنگ پاسدار علیرضا بستانی در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان ضمن تبریک سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دوم اردیبهشت ماه یاد آور تدبیر حکیمانه امام خمینی(ره) در بحث تاسیس سپاه پاسداران است که ایستادگی در برابر ابرقدرت‌های شرق و غرب را سرلوحه کار خود قرار داده است.

وی افزود: سپاه پاسداران به عنوان  یکی از اولین و اساسی‌ترین نهاد‌های انقلابی است که با درهم آمیختن ولایت مداری و معنویت، دانش،  آمادگی رزمی و حفظ روحیه انقلابی توانسته یکی پس از دیگری قله‌های افتخار را طی کند.

مسئول سازمان بسیج ورزشکاران سپاه سلمان ادامه داد: جایگاه بلند و ارزشمند سپاه پاسداران و رشادت‌های بیشمار این جان برکفان  در طول هشت ساله جنگ تحمیلی بر هیچ کسی پنهان نیست.

وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری عنوان کردند که سپاه نور چشم و عضو اصلی انقلاب اسلامی است.

وی بیان کرد: اجرای فرامین رهبری و تبعیت از، ولی فقیه خط قرمز سپاه است و امروز این نهاد مقدس در جهت عمران و آبادانی  و سازندگی کشور در راستای اجرایی نمودن منویات مقام معظم رهبری از خود کارنامه درخشانی باقی گذاشته است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار