حامدی مسئول بسیج جامعه زنان سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل از پخت بیش از 600 عدد غذای گرم همزمان با سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و وفات حضرت خدیجه کبری (س) خبر داد
کد خبر: ۹۳۳۶۱۷۵
|
۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۰

پخت غذای گرم در ماه رمضان و توزیع بین نیازمندان

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، حامدی مسئول بسیج جامعه زنان سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل از پخت بیش از 600 عدد غذای گرم همزمان با سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و وفات حضرت خدیجه کبری (س) خبر داد و افزود : برای رسیدن به اهداف رزمایش سراسری کمک موئمنانه در استان اردبیل ، نیازمند همکاری همه نهادها هستیم.

وی با تأکید بر اینکه تمام مراحل کمک به نیازمندان با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود گفت: تهیه و پخت غذای گرم با هماهنگی و نظارت دانشگاه علوم پزشکی انجام می‌شود.

وی به آسیب‌های کرونا برای اقشار محروم استان اردبیل اشاره کرد و افزود: تبدیل چالش‌ها به فرصت‌ها، ماموریت بسیج است و امیدواریم با همراهی همه بسیجیان کشور شاهد یک خیزش مردمی در کمک به نیازمندان در طول ماه مبارک رمضان باشیم.

حامدی افزود : در طول ماه مبارک رمضان، مراکز اطعام در بسیج جامعه زنان اقدام به پخت و توزیع افطاری ساده و غذای گرم خواهند کرد و همچنین بسته‌های معیشتی میان نیازمندان جامعه هدف سازمان بسیج جامعه زنان سپاه استان اردبیل و ولی‌نعمتان قرار خواهد گرفت.

 جهت دانلود کلیک کنید

ارسال نظرات