نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: در تائید صلاحیت‌ها مسئولیتی در هیئت نظارت بر انتخابات شورا‌های شهر و روستا ندارم.
کد خبر: ۹۳۳۶۲۲۳
|
۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۴:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتستان، ابراهیم رضایی نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی بعد از ظهر جمعه در جمع خبرنگاران در مورد سوالی در مورد دخالت در انتخابات شورا‌های شهر و روستا، بیان کرد: خودم را کوچک‌تر از آن می‌بینیم که بخواهم برای مردم تعیین تکلیف کنم و به مردم بگویم به این یا آن رای دهید.


او با بیان اینکه هیچ دخالتی در انتخابات شورا‌های شهر و روستا ندارم عنوان کرد: بنایی هم برای ورود به این انتخابات ندارم و فقط توصیه می‌کنم که مردم با حضور پرشور در انتخابات و انتخاب افراد اصلح، چهره‌های کارآمد را برای شورای شهر‌ها و روستا‌ها انتخاب کنند.


نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در زمینه تائید صلاحیت‌ هم مسئولیتی در هیئت نظارت بر انتخابات شورا‌های شهر و روستا ندارم و دخالتی هم در این زمینه ندارم.


او تاکید کرد: در استان بوشهر سه نفر از نمایندگان عضو هیئت مرکزی نظارت هستند و بنده عضویتی در این هیئت ندارم و به همین دلیل تاثیری در تائید صلاحیت‌ها ندارم و بنایی هم برای ورود به این موضوع ندارم.


انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظرات