خبرهای داغ:
تبریز- مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا با بیان اینکه حضور در انتخابات برای تعیین سرنوشت کشور مهم است، اهمیت آن را مانند عملیات بدر و خیبر برای نظام عنوان کرد.
کد خبر: ۹۳۳۶۲۲۵
|
۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۰

حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی افزود: نگاه امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب توجه مردم به حضوری حداکثری در انتخابات برای تعیین سرنوشت کشور است که دشمن تلاش دارد آن را کمرنگ کند.

وی مشارکت مردم و حضوری حداکثری مردم را نشانگر پای بندی آن ها به نظام دانست و اظهارداشت: مردم باید با حضور خود پای صندوق های رای دولت جوان، کارآمد و جهادی پای کار بیاورند تا مشکلات کشور را بتواند رفع کند.

حجت الاسلام سرایی اضافه کرد: مردم باید در انتخاب خود به فردی رای دهند که نگاه به توان و ظرفیت درون کشور داشته باشد و فکر مذاکره برای حل مشکلات کشور با بیرون نباشد.

وی ظرفیت بسیج را برای آگاهی بخشی جامعه در خصوص حضور حداکثری مردم و انتخاب اصلح مهم خواند و تاکید کرد: هادیان سیاسی و کارشناسان و نخبگان بسیجی باید با امیدافرینی مدنظر رهبر فرزانه انقلاب ملاک های فرد اصلح را در جامعه تبیین کنند چراکه دشمن با ایجاد ناامیدی تلاش در کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات دارد.

وی یادآور شد: دشمن تلاش می کند با ناامید کردن مردم، بزرگ نمایی مشکلات و ناکارآمد نشان دادن نظام در برابر انقلاب بایستد و موضوع انتخابات را کمرنگ جلوه داده و مانع از حضور مردم در آن شود تا بتواند به اهداف خود برسد.

حجت الاسلام سرایی افزود: همه دلسوزان نظام رسالت مهم و سنگینی در این خصوص دارند چنانکه اهمیت آن مانند عملیات بدر و خیبر در دوران دفاع مقدس است.

ارسال نظرات