شاهرود_ معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود گفت: واکسیناسیون ۲ هزار و ۱۷۲ نفر در حوزه زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی شاهرود در شرق استان سمنان تاکنون انجام شده است.
کد خبر: ۹۳۳۶۳۰۷
|
۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۳
واکسیناسیون ۲ هزار و ۱۷۲ نفر در شرق استان سمنانبه گزارش خبرگزاری بسیج، دکتراحسان بینش با بیان اینکه تمامی واکسن‌های تحویلی تا ۲ روز گذشته تزریق شده است به رسانه‌ها ابراز کرد: روز گذشته محموله جدید واکسن‌ها تحویل این دانشگاه شده تا در روز‌های آینده به جامعه هدف تزریق شود.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود به گروه‌های هدف که تاکنون تزریق واکسن داشته اند، اشاره کرد و گفت: کادر درمان و بهداشت، همکاران اورژانس ۱۱۵، جانبازان شیمیایی بالای ۵۰ درصد و همکارانی که عضو سازمان نظام پزشکی بودند تاکنون واکسن دریافت کرده‌اند.
بینش با بیان اینکه خانه سالمندان در روز‌های نخست تزریق واکسن، در اولویت کار قرار گرفت اظهار داشت: تاکنون ۱۳۰ مورد واکسن مقابله با ویروس کرونا به پاکبانان شهرستان‌های شاهرود و میامی تزریق شده است.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود ادامه داد: تاکنون به ۲۲۱ مورد از بیماران خاص از جمله بیماران سرطانی، بیماران دیالیزی و پیوندی واکسن تزریق شده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها