فرمانده سپاه عباس آباد:

سپاه بی وقفه در حال خدمت رسانی به مردم است

ساری-فرمانده سپاه عباس آباد گفت: پاسداران بی وقفه در حال کمک و خدمت رسانی در حوزه‌های مختلف به مردم هستند.
کد خبر: ۹۳۳۶۳۱۳
|
۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۵
سپاه بی وقفه در حال خدمت رسانی به مردم است
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران به نقل از روابط عمومی سپاه عباس آباد، به مناسبت سالروز وفات حضرت خدیجه (سلام الله علیه ها) و تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عباسعلی همپا فرماندار، سرهنگ عبدی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان عباس آباد و جمعی ازمسئولین با سرهنگ ابراهیم پور فرمانده سپاه شهرستان عباس آباد دیدار کردند.
 
سرهنگ ابراهیم در این دیدار، گفت: جایگاه و نقش حضرت خدیجه سلام الله علیهادر سخت‌ترین دوران تاریخ اسلام بر کسی پوشیده نیست، او در دوران بعثت با حمایت‌های مادی ومعنوی خویش از پیامبر اکرم (ص) نقش مهمی را در تثبیت و گسترش اسلام ایفا نمود.
 
سپاه بی وقفه در حال خدمت رسانی به مردم است
 
فرمانده سپاه شهرستان عباس آباد در ادامه افزود: سپاه نهادی متعهد، مردمی و برخاسته از آرمان‌های حق طلبانه و آزادی خواهانه ملت رشید و مسلمان ایران است که در تمامی لحظات به ویژه دوران حساس و سخت که مردم نیاز به کمک داشته اند سپاه پاسداران همواره یار و همراه مردم بود.
 
سرهنگ ابراهیم پور اضافه کرد: سپاه در شرایط کنونی در حالی که کشور درگیر مقابله با کرونا می‌باشد از هیچ حمایت و کمکی دریغ نکرد و پاسداران عباس آباد  بی وقفه در حال کمک و خدمت رسانی در حوزه‌های مختلف به مردم هستند و دوشادوش تیم سلامت در پیشگیری و کنترل این ویروس منحوس مجاهدت می‌کنند.
 
سپاه بی وقفه در حال خدمت رسانی به مردم است
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار