مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه آذرشهر در گفت و گو با خبرگزاری بسیج:

هفته عقیدتی فرصتی طلایی برای ترویج اندیشه استاد مطهری است

تبریز- مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه آذرشهر اظهارداشت: هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج یک فرصت طلایی برای تبلیغ و ترویج اندیشه های شهید مطهری(ره) است.
کد خبر: ۹۳۳۶۳۶۹
|
۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۸

حجت الاسلام محمد تقی صمددوخت در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی ضمن تبریک فرا رسیدن هفته معلم و عقیدتی، افزود: اندیشه های شهید مطهری(ره) که برگرفته از اسلام ناب محمدی(ص) است بهترین راه مبارزه با تهاجم فرهنگی و اقدامات خصمانه دشمنان اسلام و نظام اسلامی است.

وی گفت: امسال در هفته عقیدتی سیاسی علیرغم اعمال محدودیت های کرونایی برنامه های متنوعی اجرا خواهد شد که از جمله آن می توان به تجلیل از اساتید و مربیان و خانواده های شهدا، مسابقات غیرحضوری (کتابخوانی، نقاشی، خطاطی) و همچنین برگزاری نشست های مجازی اشاره کرد.

حجت الاسلام صمد دوخت اضافه کرد: همه پیشرفت های معنوی و مادی بشر ریشه در تربیت افراد دارد که از منبع زلال ایمان، معرفت، تعهد و ایثار معلمان و مربیان سیراب می شوند و در این راستا ضمن قدردانی از زحمات اساتید و مربیان درخواست داریم با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در اجرای برنامه های هفته عقیدتی سیاسی، حدالامکان از فضای مجازی برای نشر و ترویج آثار شهید مطهری(ره) حداکثر بهره  را ببرند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار