معاون فرهنگی اجتماعی سازمان بسیج مستضعفین گفت: موضوع مشارکت آگاهانه و حداکثری در انتخابات در دستور کار فرهنگ سازی بسیج قرار گرفته و نشست‌های تبیینی در این راستا به ویژه در فضای مجازی راه اندازی شده است.
کد خبر: ۹۳۳۶۳۷۲
|
۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۷
سردار عبدالرضا آزادی معاون فرهنگی اجتماعی سازمان بسیج مستضعفین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خصوص نقش فضای مجازی در حضور آگاهنه مردم در انتخابات طی سخنانی اظهار داشت: انتخابات در نظام جمهوری اسلامی مظهر مردم سالاری دینی است.

وی با بیان این که مردم با حضور در پای صندوق‌های رای در سرنوشت کشورشان دخالت می‌کنند و ارکان نظام را با انتخاب خود می سازند، ادامه داد: مهمترین رکن انتخابات مشارکت گسترده و آگاهنه مردم در پای صندوق‌های رای است.

معاون فرهنگی سازمان بسیج مستضعفین مشارکت مردم در انتخابات را سبب تقویت نظام، یاس و ناامیدی دشمنان و پایبندی مردم با آرمان ها‌ی امام و دفاع مقدس دانست و گفت: موضوع مشارکت آگاهانه و حداکثری در انتخابات در دستور کار فرهنگ سازی بسیج قرار گرفته و نشست‌های تبیینی در این راستا به ویژه در فضای مجازی راه اندازی شده تا بسیجیان بتوانند در جریان جزییات انتخابات و منویات مقام معظم رهبری قرار گیرند.
 
وظیفه رئیس جمهور بررسی مشکلات معیشتی مردم است
 
سردار آزادی بررسی مشکلات مردم در زمینه‌های معیشتی و اقتصادی را وظیفه‌ی رئیس جمهور آینده دانست اضافه کرد: امیدواریم که این انتخابات منجر به حضور آگاهانه و چشمگیر مردم شده تا مردم با انتخاب رئیس جمهوری آگاه و انقلابی سرنوشت چهار سال آینده‌ی کشور را مشخص کنند.

وی با اشاره به برگزاری نشست‌های تبیینی مجازی بسیجیان در باره‌ی موضوع انتخابات مطرح کرد: فضای مجازی به محلی برای ابراز نظر برای عقیده‌های موافق و مخالف تبدیل شده که عقاید ارزشی و بسیجی نیز باید همراه با تولید محتوا و انتشار آن در این فضا حضور پر رنگ تری از خود را به نمایش بگذارند.

معاون فرهنگی اجتماعی سازمان بسیج مستضعفین به لزوم استفاده و ابتکار عمل بسیجیان در فضای مجازی اشاره کرد و گفت: سازمان فضای مجازی بسیج با تشکیل گردان‌های سایبری تلاش وسیعی را در حضور گسترده و موثر بسیجیان در فضای مجازی انجام داده است.

سردار آزادی حضور بسیجیان در فضای مجازی را همراه با درکی بالا از شرایط حساس کنونی خواند و افزود: نیاز به حضور نقش آفرینی بیشتر بسیجیان در فضای مجازی و افزایش سواد فضای مجازی در آحاد مردم داریم که جامعه‌ی انقلابی و بسیجی نیز بتوانند در این فضا به موفقیت‌های چشمگیری برسند.

وی مهمترین رکن موفقیت بسیجیان در فضای مجازی را اصل حضور و تولید محتوای جذاب دانست و گفت: تولید محتوا باید همراه با بازنشر بوده و بر افکار مردم تاثیر مثبت و بسزایی بگذارد.

معاون فرهنگی اجتماعی سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به این که فضای مجازی باید منویات مقام معظم رهبری را به صورت وسیع منتشر کند، بیان کرد: صدای مردم بودن از مهم‌ترین ارکان حضور بسیجیان در فضای مجازی بوده که در این زمینه آموزش‌های مفیدی پیش بینی شده است.
ارسال نظرات