خبرهای داغ:
مراسم گرامیداشت سالروز شکست مفتضحانه آمریکا در صحرای طبس امروز و فردا در خراسان جنوبی برگزار می شود.
کد خبر: ۹۳۳۶۴۳۸
|
۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی ، مراسم گرامیداشت سالروز شکست مفتضحانه امریکا در صحرایی طبس در سال ۵۹، طبق روال همه ساله  امروز و فردا در خراسان جنوبی برگزار می‌شود.

 

سرهنگ فلاحی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گفت: آیین شکرگزاری این معجزه الهی، امروز ساعت ۱۸ در آستان مقدس امامزاده حسین ابن موسی الکاظم (ع) با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

 

وی افزود: همایش بین المللی " شکست شیطان" با حضور فعالین اجتماعی جهان اسلام از فلسطین، سوریه، یمن، کشمیر، هند، پاکستان، ایران شنبه ۴ اردیبهشت ساعت ۲۰:۳۰ برگزار می شود. پخش زنده از لینک از http://telvideo.ir/ababil/ از صحرای طبس، صحرایی که شن ها به امر خدا علیه شیطان بزرگ قیام کردند.


فلاحی ادامه داد: فردا روز ۵ اردیبهشت هم مراسمی با حضور نماینده، ولی فقیه، استاندار، و تعداد معدودی از مسئولان، ساعت ۹ در حسینیه جماران شهر بیرجند برگزار خواهد شد که همزمان با آن مراسمی در صحرای طبس- به صورت پخش مستقیم از صدا و سیما و شبکه‌های مجازی پخش خواهد شد. سردار احمدی سخنران این مراسم است.

 

رونمایی از پوستر جشنواره ملی شعر "رستاخیز شن" و جشنواره بین المللی هنرواره ابابیل از دیگر برنامه‌های گرامی داشت ۵ اردیبهشت است که به همت بسیج و حوزه هنری خراسان جنوبی برگزار می شود.

 

همایش بین المللی «شکست شیطان» در صحرای طبس

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها