خبرهای داغ:
جلسه فرمانده سپاه ناحیه شاهین شهر و میمه و کمیته امداد شاهین شهر برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۳۶۴۴۷
|
۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهین شهر، سرهنگ حمید رضا مجیری فرمانده سپاه ناحیه شاهین شهر و میمه در جلسه با رئیس کمیته امداد شاهین شهر و هیئت همراه با تاکید بر تعامل و همکاری مجموعه بسیج و سپاه با کمیته امدادگفت:ما در زمینه‌های مختلف از قبیل: محرومیت زدایی، ساخت و بهسازی منازل نیازمندان در قالب بسیج سازندگی این آمادگی را داریم که بتوانیم خدمات خوب و موثری ارائه دهیم.
وی افزود:لازمه خدمت به قشر نیازمند، هم پوشانی و همگرایی دستگاه‌های مختلف است و باید در این زمینه برنامه ریزی مناسب و هدفمند داشته باشیم.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شاهین شهر و میمه عنوان داشت:یکی از دغدغه‌های سپاه محرومیت زدایی است و در این زمینه اقدامات خوبی از قبیل: رزمایش مومنانه و توزیع بسته‌های معیشتی، تعمیر منازل مدد جویان در شهرستان انجام شده است.
وی اظهار داشت:باید در این زمینه با همکاری همه دستگاه‌های مربوطه بانک اطلاعاتی خوبی تشکیل شود و قرارگاه در شهرستان فعال و کمک‌ها به صورت هدفمند انجام شود.
سرهنگ مجیری در پایان تصریح کرد: سپاه ناحیه شاهین شهر و میمه ان شا الله در شب میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام در یکی از مناطق شاهین شهر بیش از ۲۰۰۰ پرس غذای گرم بین نیازمندان توزیع خواهد کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها