لرستان در بین هفت استان رکوردار ابتلا و مرگ و میرکرونا

دبیر ستاد مقابله با کرونا دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: بر اساس آخرین اطلاعات ستاد ملی کرونا، لرستان در بین چهار استان پرخطر و هفت استان رکوردار ابتلا و مرگ و میرکشور قرار گرفته است.
کد خبر: ۹۳۳۶۴۶۲
|
۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان،مریم کوشکی امروز با اشاره به افزایش آمار مبتلایان به کرونا در لرستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: متاسفانه طی روزهای اخیر شاهد روند صعودی آمار مبتلایان، جان باختگان و بستری‌های قطعی و مشکوک کرونا در سراسر شهرهای استان هستیم.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس آخرین اطلاعات ستاد ملی کرونا، لرستان در بین چهار استان پرخطر و هفت استان رکوردار ابتلا و مرگ و میرکشور قرار گرفته که ناشی از کاهش رعایت پروتکل‌های بهداشتی و نادیده گرفتن قوانین ستاد کرونا است.

دبیر ستاد مقابله با کرونا دانشگاه علوم پزشکی لرستان از ۱۰۰ هزارتایی شدن آمار مبتلایان به کووید ۱۹ در استان خبر داد و تعداد جان‌باختگان کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته را ۱۲ نفر عنوان کرد.

کوشکی همچنین تعداد بستری‌های مشکوک و قطعی کرونا در مراکز درمانی استان را ۱۲۱۰ نفر بیان کرد.

به گفته معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی لرستان تاکنون ۳۱۳ هزار و ۷۷۳ نمونه جهت تشخیص کووید ۱۹ به آزمایشگاه های استان ارسال شده که از ۳۱۰ هزار و ۷۹۶ مورد پاسخ داده شده ۲۱۰ هزار و ۳۳۶ نمونه منفی و ۱۰۰ هزار و ۴۵۳ نمونه نیز مثبت گزارش شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار