رفع معضل برق هوارنشینان کردستانی باید در دستور کار قرار گیرد

سردار سیدصادق حسینی فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان گفت: برق به عنوان زیرساخت مهمی در توسعه و آبادانی به شمار می‌آید.
کد خبر: ۹۳۳۶۵۳۳
|
۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،  مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان با فرمانده سپاه بیت المقدس دیدار و گفتگو کرد.
 
در این دیدار سردار سید صادق حسینی اظهار کرد: هم افزایی و تعامل سپاه با ارگان ها و سازمان ها و كمك به مسئولين با تعامل خيرخواهانه دنبال می گردد.

فرمانده سپاه بیت المقدس افزود: هم افزایی بين دستگاهی جهت رفع مشكلات مردم و شتاب بخشی به خدمات است بنابراين هماهنگ و همگام بودن دستگاه ها و سازمان ها و ايجاد تعامل و هم افزایی يك ضرورت انكار ناپذير است .

در ادامه فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر بر لزوم پیگیری و رفع مشکلات برق به عنوان یکی از دغدغه های اصلی هوار نشینان کردستانی اشاره کرد و تصریح نمود: برق به عنوان زیرساخت مهمی در توسعه و آبادانی به شمار می‌آید. از همین رو انتقال این انرژی برای شکوفایی اقتصادی برای هر منطقه‌ای خصوصا جهت ارتقاء زندگی بهتر هوارنشینان کردستانی مهم است.

سردار حسینی تصریح کرد: شركت برق منطقه ای استان کردستان می تواند با بهره گيری از ظرفيت بسيج مهندسين از نقش تسيهل كننده بسيج در امور عمرانی و مهندسی بيشتر استفاده كند.

در ادامه هیوا لهونیان مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان گفت: سیستم تأمین برق شامل بخش تولید، انتقال و توزیع است که اگر هر کدام از این بخش‌ها دچار اختلال شوند، تأمین برق پایدار نخواهد بود.

وی در ادامه برای جلوگیری از هر گونه خاموشی در روزهای گرم تابستان از مردم خواست تا با خاموش کردن لامپ های اضافی و حذف مصارف غیر ضروری، این سازمان را همراهی نمایند.

لهونی در پایان با دادن قول مساعد جهت رفع مشکلات برق هوارنشینان کردستانی عنوان داشت: قطعا این شرکت نیز تمام تدابیر و راه کارهای لازم را دنبال خواهد نمود تا در شرایطی که با بیماری کرونا درگیر هستیم و از طرف دیگر وابستگی همه مشترکین استان به انرژی الکتریکی، خاموشی برنامه ریزی شده را نداشته باشیم و با موفقیت این شرایط را پشت سر بگذاریم.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار