فرمانده کل سپاه در پیامی از تلاش های مدیر عامل سازمان خدمات درمانی نیروهای مسلح به دلیل اقدامات اساسی این سازمان (بخش مدیریت منابع و تامین مالی به هنگام )در مواجه با بحران کرونا تقدیر کرد.
کد خبر: ۹۳۳۶۵۸۱
|
۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج،فرمانده کل سپاه در پیامی از تلاش های مدیر عامل سازمان خدمات درمانی نیروهای مسلح به دلیل اقدامات اساسی این سازمان (بخش مدیریت منابع و تامین مالی به هنگام )در مواجه با بحران کرونا تقدیر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:


مَن لَم يَشكُرِ المُنعِمَ مِنَ المَخلوقينَ لَم يَشكُرِ اللّه َ عَزَّ و جلَّ
جناب آقای دکتر نوروزی
 مدیرعامل محترم سازمان بیمه خدمات درمانی نیروهای مسلح

سلام علیکم؛
کرونا به عنوان یکی از بزرگترین بلاها و مخاطرات مرتبط با سلامت در مقیاسی جهانی در طی سده اخیر است که باعث ظهور و بروز تهدیدات و فرصت های بیشمار در محک سطح آمادگی نظام‌های سلامت و سایر حوزه‌های حکمرانی جهان امروزی بوده است.

 بدون شک مدیریت این بحران در ابعاد نظام سلامت نظامی و همکاری و هماهنگی این بخش از نظام سلامت با سایر ارکان ملی یکی از تجارب ارزنده و برگهای زرین افتخار شهدای این حوزه و مدیران و کارکنان جهادگر آن خواهد بود که نیاز به ثبت و ضبط و انتقال این دانش در سال‌های آتی خواهد داشت.

 بخش مدیریت منابع و تامین مالی به هنگام و سقف پیش از موعد در شرایط هم گیری بیماری، همزمان با تحریم ظالمانه ضدبشری استکبار جهانی و تورم بالای اقتصادی نشان از اهتمام و دغدغه انسانی و الهی حضرتعالی و کارکنان پرتلاش سازمان بیمه خدمات درمانی نیروهای مسلح می باشد؛ لذا بر خود واجب می‌دانم بالاترین مراتب تقدیر و پاسداشت را از رقم زدن این فصل افتخار و پشتکار شما و همه همکاران تان داشته باشم و از درگاه احدیت و نگاه پر مهر و مهربان حضرت حجت(عج) برای شما و خانواده محترمتان آرزوی سلامت و توفیق و بهروزی را در سال جدید فصل نو شدن مسئلت نمایم.

سرلشکر پاسدار حسین سلامی
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
ارسال نظرات