فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز:

حاج اصغر پرده دار در راه انقلاب سنگ تمام گذاشت

فرمانده سپاه استان البرز گفت: بصیرت مرحوم حاج اصغر پرده دار در ۴۲ سال گذشته زبان زد همه بود و پای کار بودن این مجاهد را در همه عرصه ها به عنوان شاخص و الگو به جامعه معرفی کرد.
کد خبر: ۹۳۳۶۵۹۳
|
۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سردار مولایی با اشاره به اینکه حاج اصغر پرده دار یکی از بهترین سربازها و نیروهای خدوم استان بود، گفت: ایشان را می توان با عنوان یکی از شاخص ها و نمادهای خدمت و یک ایثارگر شجاع و حاضر در همه عرصه ها معرفی کرد.

 
وی افزود: بصیرت مرحوم حاج اصغر پرده دار در ۴۲ سال گذشته زبان زد همه بود و پای کار بودن این مجاهد را در همه عرصه ها به عنوان شاخص و الگو به جامعه معرفی کرد و تسری داد.
 
وی اظهار داشت: جوانان امروز بدانند این شخص ۴۲ سال از مقابله با کرونا تا ایستادگی در برابر دشمن متجاوز و ضد انقلاب های تجزیه طلب، خدمت به مردم در اربعین و هر رمینه ای که می توان خدمت به انجام داد پای یک مرام و ایدئولوژی ایستاد.
 
سردار مولایی اصغر پرده دار را یکی از نیروهای صالحی دانست که می توان با وی اتکا کرد و تصریح کرد: این افراد درست در زمان هایی که مردم دیگر امیدی به مسئولین ندارند، نقطه امید مردم هستند، ایشان مصداق تفکری بود که بصیرت دارد، در مسیر حق بوده و با کمترین تلنگری نمی لغزد.
 
فرمانده سپاه البرز وی را شخصیتی دانست که مادیات دنیا وی را خسته نکرد و نستوه بود یعنی که تغییر زمان وی را تغییر نداد، حاج اصغر پرده دار مشمول گذر زمان نبود و در امیدآفرینی می شد به وی تکیه کرد.
 
سردار مولایی در پایان خاطر نشان کرد: ترویج افکار و افراد به عنوان نمادهای مقاومت و خدمت به مردم حائز اهمیت است چرا که این مجاهدان با انقلابی گری همچنان مانند جوان حزب الهی کار کردند.
 
حاج اصغر پرده دار از یادگاران هشت سال دفاع مقدس، در نخستین روز از ماه مبارک رمضان سال جاری عازم میهمانی خدا در آسمان ‌های بهشت شد، او از خدمت گزاران واقعی انقلاب و مردم بود و روحیه جهادی و ایثار این مرد خدا زبانزد است.
 
 
 
 
انتهای پیام/ ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها