خبرهای داغ:
امام جمعه درمیان

سپاه بر اساس واقعیت ها کار می کند تا به آرمانها برسد

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی وظیفه حفاظت از دستاورد های انقلاب اسلامی را دارد و در انجام این وظیفه همواره بر اساس واقعیت ها کار می کند تا به آرمانها برسد.
کد خبر: ۹۳۳۶۵۹۹
|
۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام خزاعی در جلسه انس با قرآن کریم به مناسبت دوم اردیبهشت ماه سالروز تاسیس سپاه پاسداران در جمع مسئولین و کارکنان ناحیه مقاومت بسیج درمیان گفت: در ابتدای انقلاب جوانان انقلابی در قالب کمیته های مختلف به ماموریت های دفاعی و امنیتی و چریکی می پرداختند لذا حضرت امام خمینی (ره) در روز دوم اردیبهشت سال 1358 دستور به ادغام این کمیته هاتحت عنوان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دادند که ایجاد نهاد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از کرامات حضرت امام خمینی(ره) بود چرا که هر کجا که انقلاب نیاز به حضور سپاه داشته  حضور داشته و گفته حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر این که اگر سپاه نبود کشور هم نبود به عینه قابل مشاهده بوده است.

امام جمعه درمیان اظهار داشت:سپاه از ابتدای تاسیس در تمام بحران ها، از غائله های ابتدای انقلاب در نقاط مختلف کشور تا دفاع مقدس و پس از آن در امر سازندگی و کمک به احداث زیرساختها در حوز ه های مختلف  تا سیل و زلزله و هم اکنون نیز کمک با کادر درمان کشور در پیشگیری از انتشار ویروس کرونا حامی مردم بوده است.

وی ادامه داد:سپاه پاسداران انقلاب اسلامی وظیفه حفاظت از دستاورد های انقلاب اسلامی را دارد و در انجام این وظیفه همواره بر اساس واقعیت ها کار می کند تا به آرمانها برسد.

وی در پایان خاطر نشان کرد:امروز پاسداران ما نیروهای ویژه و سربازان ولایت هستند هر چه که افتخار کسب کرده اند به برکت اطاعت از ولی فقیه بوده است و مسئولین ما  نیز اگر بخواهد کشور را عزتمندانه  اداره کنند لازم است همچون پاسداران اطاعت از ولی فقیه را داشته باشند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها