فرمانده پایگاه امام حسن مجتبی (ع) از برپایی برنامه توزیع ۱۰۰ بسته افطاری ساده تا تقدیر از برپاکنندگان کاروان شادی در نیمه شعبان در سرخه خبر داد.
کد خبر: ۹۳۳۶۶۶۴
|
۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ همزمان با فرارسیدن ماه پر خیر و برکت رمضان؛ ماه میهمانی خدا به همت مردم خیر اندیش و نیکوکار شهرستان سرخه و پایگاه های بسیج بسته های معیشتی در بین نیازمندان و خانواده های آسیب دیده از کرونا توزیع شد.

همچنین از همکاری برگزارکنندگان کاروان شادی در سطح شهرستان تقدیر شد.

محمدرضا جلال در حاشیه این برنامه ها در گفتگو با خبرنگار ما در سرخه ضمن اشاره به اینکه ویروس منحوس کرونا در این یکسال و چندماه گذشته به دلیل ایجاد محدودیت در بحث اشتغال و تردد باعث شده تا عده‌ای از هموطنان عزیزمان که نان آور خانواده بودند اشتغال خود را از دست داده و دچار مشکلات معیشتی شوند، اظهار کرد: ماه مبارک رمضان ماهی است که خداوند بندگان را به مهمانی خود دعوت کرده و خداوند میزبان بندگان بوده و از آنها پذیرایی خواهد کرد.

وی با بیان اینکه کمک به فقیران و مستمندان از سفارشات پیامبر اکرم (ص) در ماه مبارک رمضان بوده، افزود: طبق رهنمودها و منویات رهبر معظم انقلاب کمک‌های مومنانه و مواسات در کشور راه اندازی شده که این کار طبق دستورهای ائمه اطهار طراحی شده است و ماه مبارک رمضان بستری برای اعطای این کمک‌ها به نیازمندان خواهد بود. کمک‌های مومنانه از سنت‌های جامعه اسلامی است که موجب همدلی جامعه می‌شود.

فرمانده پایگاه امام حسن مجتبی (ع) در سرخه اضافه کرد: توزیع ۱۰۰ بسته افطاری ساده این بسته ها با همکاری پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع)، پایگاه خواهران حضرت آسیه (س)، هیئت ام البنین (س) خواهران، هیئت امام حسن مجتبی (ع)، مسجد امام حسن مجتبی (ع) و محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) بسته بندی و پخش شد.

جلال ضمن بیان اینکه به مناسبت نیمه شعبان و باتوجه به ضرورت رعایت محدودیت های کرونایی امکان برگزاری مراسم شادی در سطح پایگاه ها وجود نداشت، گفت: از این رو کاروان شادی خودرویی با حضور مداحان در سطح خیابان های شهرستان برپا شد تا در حد توان مراسم بزرگداشت امام زمان (عج) برگزار شود. در این راستا از حمید بافتی و ابوذر ادهم به پاس همکاری در برگزاری کاروان شادی نیمه شعبان به همت پایگاه امام حسن مجتبی (ع) و کانون انتظار مسجد ولیعصر(عج) تقدیر شد.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها