خبرهای داغ:
سردار احمدی:

جریانات سیاسی برخی از مبانی انقلاب را ذبح میدان تمایلات سیاسی خود می کنند

فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: جریانات سیاسی ظلم می کنند که برخی از مبانی و اصول نظام و انقلاب را ذبح میدان تمایلات سیاسی خود می کنند چون بالاترین دست اراده الهی با ملت ایران اسلامی است.
کد خبر: ۹۳۳۶۶۹۵
|
۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سردار سرتیپ دوم پاسدار غلامرضا احمدی صبح امروز در مراسم محوری گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد شکست مفتضحانه آمریکا در صحرای طبس که به جهت شیوع بیماری کرونا جمعیت بسیار معدود و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در محل حسینیه جماران برگزار شد، اظهار کرد: هشت بالگرد و ۶ هواپیمای امریکا از روی عرشه ناو هواپیمابر نیمیتز بلند شدند و بدون هیچ مزاحمتی حدود یک هزار کیلومتر مسافت را طی کردند و در صحرای طبس فرود آمدند که این امر نشان دهنده خلأ امکانات و تجهیزات ایران در آن روزگار برای رهگیری و کشف پروازهای مهاجم بود.

فرمانده سابق سپاه امام علی ابن‌ ابیطالب (ع) استان قم در ادامه به اقتدار امروز ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: یکی از پیام های پنجم اردیبهشت این است که اگر امروز محل حادثه شکست مفتضحانه امریکا در صحرای طبس را تجلیل و تکریم می کنیم و پیروزی ملت قهرمان را یادآوری می کنیم وجود انگیزه در نیروهای دانشمند نیروهای مسلح برای تولید تجهیزات داخلی جهت کشف هر مهاجمی و همچنین کاربران مومن و انقلابی در استفاده از این تجهیزات است.

وی با بیان اینکه حمله موشکی ایران اسلامی به پایگاه نظامی امریکا در عراق یوم الله است و باید ملت ما آن را زنده نگه دارد، افزود: واقعه ای مانند پنجم اردیبهشت سالروز شکست حمله نظامی آمریکا به ایران در طبس نیز از ایام الله است و این حادثه مبین بروز و ظهور قدرت الهی است.

احمدی ظهور قدرت الهی برای شکست آمریکا در صحرای طبس را از دوران دفاع مقدس بیشتر و بالاتر دانست و ادامه داد: این عملیات نظامی آمریکا با نام «پنجه عقاب» با امکانات و نیروهای مجهز و محاسبات دقیق طراحی و اجرا شد اما با اراده الهی شکست مفتضحانه برای نظامیان آمریکایی رقم خورد.

فرمانده دوران دفاع مقدس با گلایه از ظلم جریانات سیاسی نسبت به واقعه طبس، افزود: جریانات سیاسی ظلم می کنند که برخی از مبانی و اصول نظام و انقلاب را ذبح میدان تمایلات سیاسی خود می کنند چون بالاترین دست اراده الهی با ملت ایران اسلامی است و هر جا وظیفه خود را انجام دهیم خداوند کاستی های ما را جبران می کند و این از اصولی نیست که دستخوش ذبح بین درگیری سیاسی برخی از گروه ها شود.

وی تأکید کرد: واقعه پنجم اردیبهشت طبس قوی ترین نقطه الهام بخش ملت برای اعتماد به نصر الهی، امامین انقلاب و انرژی ملت ما در داخل به برکت ایمانی که دارد، است.

سردار احمدی با تأکید بر اینکه دشمنان نمی خواهند صوت مقدس موفقیت ایران اسلامی به گوش جهانیان برسد و با رسانه های تبلیغاتی در این جهت تلاش می کنند، گفت: من سال ۱۳۵۹ ساعتی وارد طبس شدم که پیکر غرق به خون شهید محمد منتظر قائم را روی پتو سربازی دیدم. پیام این است که می تواند رئیس جمهور (بنی صدر) یک مملکت و منتخب ۱۱ میلیون رای ملت نیروی در تماس با امریکا باشد تا اسناد حمله نظامی آنان را از بین ببرد.

فرمانده سابق سپاه امام علی ابن‌ ابیطالب (ع) استان قم از برخی جریانات اصیل انقلابی درخواست کرد: برخی از نقاط آسیب ملت ایران و کینه دشمنان ما را دستخوش دعواهای سیاسی نکنند.

وی به خیانت ها و اقدامات جاسوسی و اعترافات دری اصفهانی اشاره کرد و افزود: خباثت امریکا و نفوذ در نیروهای داخلی تمام شدنی نیست و واقعه طبس پیامد حادثه ۱۳ آبان سال ۵۸ تسخیر لانه جاسوسی امریکا است.

فرمانده دوران دفاع مقدس با اشاره به اینکه انتخابات ۲۸ خرداد امسال حادثه مهمی پیش روی ملت ایران است، عنوان کرد: تقاضا دارم به پیشنیه اختلاف اندیشه ای حضرت امام راحل با جریان لیبرال غرب در کشور که تا نخست وزیری این ملت وجود داشت توجه شود.

سردار احمدی به ادبیات جریان غیر متکی به ولایت فقیه و اسلام اشاره کرد و ادامه داد: حادثه طبس همان خشم امریکایی ها که از سال ۵۸ شروع شده و در تمام مقاطع انقلاب دست شوم خباثت امریکا را در حوادث مختلف می بینیم و امروز با انگیزه  و قدرت بیشتری این خباثت وجود دارد چون آن روز امریکا گمان نمی‌کردند بروز و ظهور اسلام به این نقطه برسد که بگویند شیعه با دو بال سرخ شهادت که برگرفته از عاشوراست و بال سبز انتظار، اوج می‌گیرد و عروج می‌یابد.

فرمانده سابق سپاه امام علی ابن‌ ابیطالب (ع) استان قم در ادامه با اشاره به غوغای برخی افراد که می خواهد روی این واقعه های روشن قدرت الهی خاکستر غفلت بریزند، گفت: جریانات سیاسی بدانند امریکا به هیچ کسی اعتماد نخواهد کرد.

وی با بیان اینکه تکیه گاه این ملت، اسلام و اهل بیت علیه السلام  و ولی فقیه است، افزود: از عجز و ناتوانی آمریکا بود که فرمانده قهرمان ضدتروریست شهید حاج قاسم سلیمانی را در لباس شخصی و به عنوان مهمان کشور عراق ترور و به شهادت می رساند.

سردار احمدی تأکید کرد: اگر امریکا توانمند است در میدان در مقابل حاج قاسم سلیمانی می ایستادند و کاری می کرد که نیاز نباشد اسرائیل غاصب دیوار آهنین دور خود بکشد و اینها اظهار عجر جبهه کفر است.

فرمانده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه پیام پنجم اردیبهشت سال ۱۳۵۹ این است که خدا با انقلاب اسلامی است، عنوان کرد: امام و امت قهرمان ما قابل اتکا و اعتماد است و اعتماد به نصر الهی وظیفه همگانی است.

وی با اشاره به اینکه حفاظت از نظام جمهوری اسلامی از اوجب واجبات است، خاطر نشان کرد: ملت قهرمان ایران ۴۲ سال جلوی آمریکا و جبهه کفر ایستاده است.

گفتنی است؛ پنجم اردیبهشت مصادف است با سالروز شکست حمله نظامی آمریکا به ایران در طبس که سال ۱۳۵۹ هجری شمسی اوایل پیروزی انقلاب اسلامی روی داد و باعث تحقیر و رسوایی بزرگ آمریکا در جهان شد.

عملیات نظامی آمریکا با نام «پنجه عقاب» از سوی نیروهای ویژه ارتش این کشور (دلتا فورس) با هدف آزادسازی جاسوسان خود که در بند دانشجویان پیرو خط امام (ره) در تهران بودند، طراحی و اجرا شد.

منبع:خاورستان

ارسال نظرات
پر بیننده ها