خبرهای داغ:
فرمانده قرارگاه عملیاتی مقابله با ویروس کرونا استان قزوین؛

مراسم پرفیض شبهای احیا با رعایت دستورالعمل ها برگزار می شود

حبیبی گفت: با توجه به وضعیت رنگ بندی قرمز کرونایی تمام شهرهای استان، مراسم پرفیض شب های احیا صرفاً در فضای باز برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۹۳۳۶۷۲۳
|
۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۱

منوچهر حبیبی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار و جانشین ستاد پیشگیری ومقابله باکرونای استان قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین بیان کرد: با توجه به وضعیت رنگ بندی قرمز کرونایی تمام شهرهای استان، مراسم پرفیض شب های احیا صرفاً در فضای باز برگزار خواهد شد.

وی گفت: مدت زمان برگزاری مراسم شب‌های احیاء حداکثر ۲ ساعت بوده و انتظار می‌رود دستگاه‌های مربوطه نظارت لازم را بر اجرای مراسم براساس دستورالعمل ها داشته باشند.

حبیبی اظهار کرد: به منظور تسهیل در برگزاری مراسم شبهای قدر طرح منع تردد شبانه از ساعت ۲۲شب تا ۳ صبح استثنائا در این سه شب اجرایی نمی‌شود.

فرمانده قرارگاه عملیاتی مقابله با ویروس کرونا استان با اشاره به رعایت فاصله حداقل یک و نیم متر توسط شرکت کنندگان در مراسم مورد افزود: مراقبین بهداشت به منظور آگاهی و کنترل پروتکل های بهداشتی در این مراسم در کنار شب زنده داران خواهند بود و یقین داریم مسئولان هیئت های مذهبی، مداحان محترم، ائمه جماعات و امنای مساجد در کنار استغاثه و شب‌زنده‌داری، توجه ویژه به مراعات دستورالعمل های بهداشتی و سلامت مردم خواهند داشت.

وی اضافه کرد: کانون های فرهنگی، مساجد، هیئت های مذهبی و مداحان در طول مدت کرونا بیشترین همکاری را با ستاد مقابله با کرونا استان داشته‌اند.

حبیبی گفت: از خدا می خواهیم به واسطه دعای مردم در شب های پرفضیلت قدر هرچه سریعتر، جامعه بشریت از شرّ این ویروس خطرناک رهایی یابد.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار