خبرهای داغ:
سرپرست اداره کل انتقال خون استان اصفهان گفت: در حال حاضر ذخیره خون استان حدود ٨ روز و شرایط انتقال خون خوب است.
کد خبر: ۹۳۳۶۷۶۷
|
۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان؛ علی فتوحی با آرزوی قبولی طاعات و عبادات همشهریان در ماه مبارک رمضان و با بیان  تشکر از همشهریان و اهداکنندگان خون استان اصفهان اظهار کرد: در حال حاضر ذخیره خون استان حدود ٨ روز و شرایط انتقال خون خوب است.

سرپرست اداره کل انتقال خون استان اصفهان عنوان کرد: تنها نگرانی ما مربوط به چند روز آینده و قبل از شب های قدر است چرا که در این روزها افراد کمی برای انتقال خون به مرکز مراجعه می کنند در صورتی که جمعی از نیازمندان به خون و افرادی که عمل جراحی انجام می دهند همواره به خون نیاز دارند.

فتوحی با اشاره به اینکه ساعت کار مرکز از هشت صبح لغایت ١٠ شب است، بیان کرد: برای مراجعه کنندگانی که در ساعات منع تردد به مرکز مراجعه می کنند تمهیدات لازم اندیشیده شده است به این صورت که نام مالک و مشخصات ماشین از طرف مرکز برای نیروی انتظامی ارسال می شود و جرائم بخشیده می شوند.

وی با اشاره به اینکه در ماه مبارک رمضان مرکز خلوت تر از ماه های دیگر سال است، خاطرنشان کرد: رعایت پروتکل ها در مرکز خوب است تمام پرسنل مرکز از ماسک استفاده می کنند اگر بیمار شوند قرنطینه می شوند و در بخش اداری نیز برای پرسنل دورکاری درنظر گرفته شده است.

علی فتوحی افزود: از افراد فاقد ماسک خونگیری نمی شود و باید قبل از اهدای خون ماسک تهیه کنند مرکز و تخت های خونگیری مرتب ضد عفونی شده و همچنین رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی نیز در مرکز مورد توجه قرار می گیرد.

ارسال نظرات