خبرهای داغ:
سیروس صدیقی
فرمانده قرارگاه منطقه غرب ارتش در گفتگو با بسیج:
فرمانده قرارگاه منطقه غرب کشور نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی گفت: عملیات بازی دراز یکی از عملیات مهم تاریخ پرافتخار هشت سال دفاع مقدس بود
کد خبر: ۹۳۳۶۷۷۰
|
۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۰:۵۵

امیر فرهاد آریانفر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از سرپل ذهاب، ضمن‌گرامیداشت عملیات غرور آفرین بازی دراز گفت: عملیات بازی دراز عملیات مشترکی بود که با لشکر ۸۱ زرهی کرمانشاه به همراه سپاه و همچنین نیروهای مردمی در منطقه اجرا شد و باعث غرور و افتخار و اقتدار میهن عزیزمان شده است.

وی افزود: این عملیات یکی از عملیات های بود که به نوعی همه ارتش عراق را شکست و حربه های دشمن برای رسیدن به عمق را مورد چالش جدی قرار داد. این عملیات توانست بخشی از نیروهای دشمن را منهدم کند ، رزمندگان اسلام با تاثیر پذیری از فرهنگ عاشورایی حوزه دشمن را به خاک مالیدند و سیطره دشمن را آزاد کردند.

امیر آریانفر اظهار داشت: مردم این منطقه تحت عنوان نیروهای قهرمان این عملیات و شهدای شاخص همچون شهید ادبیان، شهید پیچک، شهید طاهری و شهید رضوانی و... در این عملیات به درجه رفیع شهادت نائل آمدند .

سرتیپ آریانفر گفت: در این عملیات دشمن تمام تمام توان زرهی خودش را به کار گرفت و در دشت ذهاب به سمت سرپل ذهاب وارد صحنه کارزار مدافعان و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی شد و در ادامه دشمن با شکست مواجه گردید.

وی در پایان گفت: این عملیات یکی از عملیات مهم تاریخ پرافتخار هشت سال دفاع مقدس بود؛ یکی از عملیات‌هایی بود که اسلام راهبرد نظامی دشمن را با شکست مواجه کرد؛ یکی از عملیات‌های بود که توان دشمن را به سمت غرب هدایت کرد که فشار روی مدافعین جزیره آبادان کمتر شود و این آمادگی مبنایی شد برای شکست حصر آبادان بر مبنای فرامین رهبر فقید انقلاب .

ارسال نظرات