نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرگزاری بسیج:

انتخاب آگاهانه صامن حضور افراد صالح در مسئولیت هاست

تبریز- نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: انتخاب آگاهانه در انتخابات ضامن حضور افراد صالح، اثرگذار و تحول گرا در مسئولیت هاست که آثار نیک آن را بر آحاد جامعه به ارمغان می آورد.
کد خبر: ۹۳۳۶۷۹۰
|
۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۱:۱۶

مهدی اسماعیلی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، با بیان اینکه همیشه غارت منابع و ثروت ملت ها توسط استعمارگران و ستمگران با استفاده از جهل و ناآگاهی آن ها بوده است، افزود: این مهم در عرصه انتخابات هم بسیار حایز اهمیت است و هر جامعه ای با انتخاب درست و منطبق بر اصول عقلانی می تواند به جایگاه مطلوب پیشرفت و ترقی دست یابد و با انتخاب دقیق و شایسته کارگزاران خود نقش راهبردی خود را در عرصه بین المللی تقویت کند.

وی اضافه کرد: در واقع انتخاب آگاهانه ضامن حضور افراد صالح و اثرگذار و تحول گرا در مسند قدرت و مسئولیت هاست که آثار نیک آن را بر آحاد جامعه به ارمغان می آورد و نقش بی بدیل نخبگان و صاحب نظران صادق و دلسوز در این آگاهی بخشی و تعمیق سطح خرد آحاد جامعه بسیار موثر است.

 

حضور مردم در انتخابات بیانگر مردمی بودن حاکمیت

اسماعیلی ادامه داد: اصل حضور مردم در امور مختلف کشور بویژه در انتخابات بسیار حایز اهمیت است. در حقیقت حضور آحاد جامعه در انتخابات به نوعی بیانگر مردمی بودن حاکمیت است.

وی گفت: این مشارکت و انسجام ملی و تعیین سرنوشت خود، ثمره حاکمیت حکومت جمهوری اسلامی است که اینچنین نقش برجسته ای از مردم سالاری دینی را به نمایش می گذارد.

اسماعیلی با اشاره به اینکه دشمنان نظام عزت، استقلال و اقتدار ملت ما را برنمی تابند و همواره درصدد دلسرد کردن مردم و بی تفاوتی به مساله انتخابات هستند، بیان کرد: دشمنان به خوبی می دانند حضور گسترده مردم پای صندوق های رای، موجب پایداری و تقویت ارکان بیش از پیش نظام شده و نقشه شوم آن ها را نقش بر آب می کند بنابراین اگر مشارکت عمومی گسترده و انتخابات  آگاهانه باشد، مهمترین عامل پیشرفت و ترقی و حیات طیبه، ریل گذاری می شود.

 

حضور پر شور مردم راه را بر فرصت طلبان می بندد

این نماینده مجلس اضافه کرد: حضور پرشور، گسترده و آگاهانه مردم در انتخابات که مظهر حضور مردم و آزادی ملت ایران در انتخاب سرنوشت خود است، راه را بر دشمنان و فرصت طلبان داخلی و خارجی بسته و قدرت و صلابت انقلابی خود را به رخ می کشد.

اسماعیلی ادامه داد: آن چیزی که موجب اقتدار و پایداری ملت ایران می شود همین اتحاد و انسجام داخلی است که فشارها و تحریم های ناجوانمردانه دشمنان را در زمینه های مختلف سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و ... کاهش و با تکیه بر توانمندی های داخلی بویژه بهره گیری از نخبگان جوان و تقویت موسسات دانش بنیان می توان بر مشکلات غلبه کرد.

وی افزود: مردم خوب می دانند جمهوری اسلامی، ثمره خون هزاران شهید و جانباز بوده و در سایه رهبری های پیامبرگونه امامین انقلاب بر مسند عزت و اقتدار روزافزون قرار گرفته است و هرگز عملی که موجب دشمن شادی استکبار جهانی شود، انجام نخواهد داد.

 

تلاش دشمن نفوذ بر صفوف مستجکم ملت برای کمرنگ کردن اهمیت انتخابات

اسماعیلی با بیان اینکه دشمنان اسلام و انقلاب همواره درصدد هستند با تبلیغات شوم خود بر صفوف مستحکم ملت نفوذ کرده و اتحاد و انسجام مردمی را از بین ببرند، اظهار کرد: یکی از این عرصه ها، صحنه انتخابات است که از مدت ها قبل از برگزاری هر نوع انتخاباتی در ایران، به تلاش های مذبوحانه خود در جهت ناامیدی، کمرنگ کردن و مستندسازی آن، بهره برداری های خبیثانه خود را می برند.

وی با اشاره به اینکه مردم همواره نقشه های دشمنان را نقش بر آب کرده و هر بار آن ها را در رسیدن به اهداف استکباری خود، ناکام گذاشته اند، خاطرنشان کرد: این بار نیز مردم با حضور گسترده خود موجب افزایش اعتبار و آبروی ملت در چشم جهانیان شوند.

 اسماعیلی اضافه کرد: تاکید رهبرفرزانه انقلاب؛ «همه در انتخابات شرکت کنند حتی کسانی که نظام و رهبری را قبول ندارند؛ نیز موید همین مطلب است که این حضور حداکثری در انتخابات، دلبستگی مردمی و نمایشی از حکومت دینی در قالب جمهوری اسلامی در سطح بین المللی است.

 

وحدت کلمه عامل بقای انقلاب

 نماینده مردم میانه در مجلس با اشاره به اینکه همبستگی ملی و وحدت کلمه یکی از عوامل پیروزی و بقای انقلاب اسلامی ایران بوده است، بیان کرد: در انتخابات پیش رو نیز همگان باید متحد و یکپارچه باشند. البته اختلاف سلیقه، امری طبیعی است به شرطی که این مصلحت به مخاطره نیفتد و به دو یا چند قطبی ویرانگر تبدیل نگردد. ب

اسماعیلی تاکید کرد: امید است همچنان با تبعیت و تاسی به فرامین رهبر فرزانه انقلاب با اتحاد و همبستگی، گام های مستحکمی در جهت نیل به آرمان های والای نظام اسلامی و حفظ دستاوردهای آن برداشته باشیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار