به یاد شهید مدافع حرم محمدعلی قلی زاده؛

نامگذاری خیابانی به نام شهید مدافع حرم در بروجن و شهرکرد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عشایری استان از نامگذاری خیابانی به نام شهید شاخص جامعه عشایری کشور «محمدعلی قلی زاده»، در بروجن و شهرکرد خبر داد.
کد خبر: ۹۳۳۶۸۰۱
|
۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ جلسه کمیته ترویج فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان بروجن در خصوص برگزاری یادواره بزرگداشت شهید شاخص جامعه عشایری کشور شهید مدافع حرم حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی قلی زاده با حضور فرماندار، شهردار و جمعی از مسئولین شهر بروجن و اعضای شورای شهر نقنه و فرمانده سپاه ناحیه عشایری استان برگزار شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عشایری استان چهارمحال و بختیاری گفت: این جلسه با حضور فرماندار، شهردار و جمعی از مسئولین شهر بروجن و اعضای شورای شهر نقنه برگزار شد.

سرهنگ پاسدار علی اصغر ایزدی افزود: در این جلسه مقرر شد یک بلوار در شهر بروجن و بلوار ورودی شهر نقنه به نام شهید مدافع حرم شهید محمدعلی قلی زاده نامگذاری شود.

ایزدی تصریح کرد: همچنین نصب تصویر و بنری از شهید شاخص جامعه عشایری کشور شهیدحجت الاسلام والمسلمین محمدعلی قلی زاده در ورودی شهرکرد به بروجن و ورودی شهر مبارکه به شهرکرد از مصوبات این جلسه بود.

وی همچنین از نصب سردیس شهید قلی زاده در شورای شهر نقنه خبر داد و تصریح کرد: همچنین گروه جهادی طلاب شهر نقنه نیز در ماه مبارک رمضان کارهای جهادی و خدمت رسانی از جمله کمک های مومنانه و جهادی را با نام و یاد و به نیابت از این شهید بزرگوار انجام می دهند.

ایزدی گفت: در اولین جلسه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان نامگذاری یکی از خیابانها، بلوار و یا مکانی مناسب به نام شهید مدافع حرم حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی قلی زاده پیگیری می شود.

وی اجرای برنامه شبهای بام ایران با حضور خانواده شهید قلی زاده، ارسال پیامک معرفی شهید در ۲۹ اردیبهشت روز بسیج عشایر، معرفی زندگینامه و سیره شهید در فضای مجازی را از دیگر برنامه های برگزاری یادواره شهید قلی زاده و شهدای عشایر استان عنوان کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار