خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام حسین(ع) شهرستان بوئین زهرا
حجت الاسلام ناجی گفت: مقابله با جریان های التقاطی و انحرافی، منظومه فکری شهید مطهری را تشکیل می داد.
کد خبر: ۹۳۳۶۸۰۵
|
۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، نشست خبری مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام حسین(ع) بوئین زهرا به مناسبت هفته عقیدتی و سیاسی در سپاه و بسیج با حضور اصحاب رسانه و رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار گردید.

حجت الاسلام محمد ناجی در این نشست خبری با اشاره به اینکه شیوع ویروس منحوس کرونا برنامه های زیادی را تحت تأثیر قرار داده بیان کرد: امسال هفته عقیدتی و سیاسی در سپاه و بسیج مقارن با ماه مبارک رمضان بوده و برنامه های این هفته تحت تأثیر شیوع بیماری کرونا اغلب به صورت غیر حضوری و در بستر فضای مجازی برگزار می شود.

وی رسالت نمایندگی ولی فقیه را تعمیق معنویت در سپاه و بسیج عنوان کرد و گفت: رسالت ذاتی نمایندگی ولی فقیه تعمیق معنویت در بدنه سپاه و بسیج است و هفته عقیدتی قلب تعمیق معنویت در سپاه و بسیج است و در این هفته باید تلاش کنیم اندیشه های ناب شهید مطهری تبدیل به گفتمان در جامعه شود.

حجت الاسلام محمد ناجی راز موفقیت شهید مطهری را نبوغ ذاتی و عمل به اسلام ناب محمدی عنوان کرد و افزود: در کنار عنایت ویژه شهید مطهری به ائمه اطهار و بهره مندی از اساتید تراز اول حوزه و اخلاق، راز موفقیت وی نبوغ ذاتی و عمل به اسلام ناب محمدی بود.

وی در ادامه به منظومه فکری شهید مطهری اشاره کرد و خاطر نشان کرد: قرائت صحیح و بیان بدون تحریف از اسلام ناب محمدی به زبان روز، استدلالات منطقی و فلسفی و تبیین و تشریح آنها برای جامعه و قشر تحصیلکرده و به ویژه مقابله با جریان های التقاطی و انحرافی، منظومه فکری شهید مطهری را تشکیل می داد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام حسین(ع) شهرستان بوئین زهرا در پایان به ویژه برنامه های هفته عقیدتی سیاسی امسال پرداخت و اذعان داشت: دیدار با ائمه جمعه با رعایت پروتکل های بهداشتی، برگزاری نشست های سیاسی و عقیدتی، محفل انس با قرآن، تجلیل از هادیان سیاسی و مربیان عقیدتی، مسابقه کتابخوانی در بستر فضای مجازی از ویژه برنامه های هفته عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه امام حسین(ع) بوئین زهرا می باشد.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها