هزار پرس غذای گرم بین مددجویان زنجانی توزیع شد

زنجان-مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: در قالب طرح «اطعام مهدوی و افطاری ساده»، 25 هزار پرس غذای گرم، بین مددجویان زنجانی توزیع شد.
کد خبر: ۹۳۳۶۸۴۸
|
۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۹

هدایت صفری در گفت وگو با خبرنگار بسیج زنجان اظهار کرد: در راستای لبیک به ندای مقام معظم رهبری در خصوص سومین رزمایش ایران همدل که در قالب «اطعام مهدوی و افطاری ساده» از ابتدای ماه مبارک رمضان در حال اجراست.

 

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: تاکنون تعداد ۲۵ هزار و ۳۲8 پرس غذای گرم به ارزش ۶ میلیارد و ۹۰۳ میلیون ریال با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی وحفظ عزت نفس و کرامت انسانی خانواده‌ها در بین مددجویان و سایر اقشار نیازمند توزیع شده است.

 

وی به فعالیت ۴۵ آشپزخانه برای اطعام نیازمندان در طول ماه مبارک رمضان در  سطح استان اشاره کرد و افزود: مجوز فعالیت این مراکز از سوی مراکز بهداشتی اخذ و مسؤولین بهداشت و درمان کمیته امداد شهرستان‌ها در تمام مراحل پخت، بسته‌بندی و توزیع غذای گرم نظارت کامل دارند.

 

صفری از اجرای طرح افطاری ساده با مساعدت و همکاری خیران نیکوکار خبر داد و افزود: از ابتدای ماه مبارک رمضان تعداد ۷۳ هزار و ۱۸۰ افطاری ساده به ارزش بیش از یک میلیارد و ۷۳۶ میلیون ریال بین خانواده‌های مددجو و سایر اقشار و مومنین روزه‌دار توزیع شده است.  

 

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با بیان اینکه هدف از این رزمایش استفاده از ظرفیت خیران و نیکوکاران و آحاد مردم ولایی استان در زمینه خدمت‌رسانی به نیازمندان و سایر اقشار نیازمند است، تصریح کرد: مردم سخاوتنمند و نیکوکار استان می‌توانند با اهدای کمک‌های خود به هر مبلغی هر چند ناچیز در این کار خیر سهمی ویژه داشته باشند.

ارسال نظرات