مراسم معارفه مدیر کانون بسیج مهندسین صنعت آبدانان برگزار شد

با حضور سرهنگ نصراللهی معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمومنین(ع) و مهندس محمدی مسئول بسیج مهندسین صنعت استان ایلام، برادر مهندس اسکندری بعنوان مدیر کانون مهندسین صنعت شهرستان آبدانان معرفی شد.
کد خبر: ۹۳۳۶۸۶۰
|
۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۴

به گزارش سرویس بسیج مهندسین صنعت خبرگزاری بسیج، با حضور سرهنگ نصراللهی معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمومنین(ع) و مهندس محمدی مسئول بسیج مهندسین صنعت استان ایلام، برادر مهندس اسکندری بعنوان مدیر کانون مهندسین صنعت شهرستان آبدانان معرفی شد.

در این برنامه که در مزار شهدای آبدانان و در جوار امامزاده سید صلاح الدین محمد (ع) برگزار شد، مدیران ادارات صمت، شرکت گاز، شرکت برق، شرکت آبفا، شرکت مخابرات و نظام مهندسی ساختمان حضور داشتند.

مهندس محمدی در این مراسم گفت هرچند دشمنان نظام توانستند جسم شهید رضایی نژاد را از ما بگیرند اما روح شهید ناظر بر اعمال ماست و راه وسیره و هدف این شهید با قدرت تمامتر توسط نخبگان و مهندسین بسیجی ادامه خواهد یافت وی در ادامه  خواستار همکاری ادارات حوزه صنعت انرژی وارتباطات شهرستان در جهت اجرای برنامه های کانون شد و آمادگی بسیج مهندسبن صنعتی در جهت کمک به خلا ها و کمبود های ادارات شهرستان با استفاده از ظرفیت سرمایه انسانی موجود در بسیج عنوان کرد.

لازم بذکر است این مراسم در فضای باز و با رعایت پروتکل ها ی بهداشتی و با حضور پدر گرامی شهید مهندس  رضایی نژاد دانشمند هسته ای کشور بر مزار این شهید و نیز سردار شهید صارم طهماسبی و با نثار دسته گل به مقام شامخ آنان ادای احترام نمودند.

انتهای پیام/

 
 
ارسال نظرات
آخرین اخبار