خبرهای داغ:
معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین

روز قدس، گفتمان مشترک بین مسلمانان جهان است

حبیبی گفت: روز قدس برای اسراییل و صهیونیسم یک روز زلزله ویران کننده است. روز قدس بعنوان یک گفتمان مشترک بین مسلمانان جهان است.
کد خبر: ۹۳۳۶۸۷۳
|
۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۷

منوچهر حبیبی معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین در جلسه هماهنگی روز جهانی قدس که با حضور مسوولان دستگاه های متولی در محوطه استانداری برگزار شد بیان کرد: روز قدس دنیار را بیدار کرد و اقدام و حرکت امام این روز ادامه دارد. روز قدس مظلومیت مردم فلسطین را به نمایش گذاشته است.

وی گفت: روز قدس یک اتحاد جهانی را علیه صهیونیسم به وجود دارد و در این روز یک همهمه ای علیه رژیم قدس ایجاد می شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین اظهار کرد: روز قدس کابوس اسراییل و صهیونیسم است و می توان گفت رژیم اشغالگر ۳۶۴ روز برنامه ریزی کرده و آماده سازی می کند تا بتواند یک روز قدس را مهار کند چرا که همه دنیا برعلیه هر آنچه اندوخته اسراییل است در روز قدس هجمه ایجاد می‌کنند.

حبیبی عنوان کرد: روز قدس هیچ وقت فراموش نخواهد و این روز برای اسراییل و صهیونیسم یک روز زلزله ویران کننده است. روز قدس بعنوان یک گفتمان مشترک بین مسلمانان جهان است.

وی افزود: اقدام نظامی سپاه قدس امنیتی برای گنبد آهنی اسراییل باقی نگذاشته چرا که این هدف در تیررس موشک های سپاه قدس و نیروهای حزب اله بوده و هرگز در امنیت نخواهد بود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین در ادامه تصریح کرد: گنبد آهنین اسراییل در مقابل قدرت سپاه قدس همچون تارعنکبوتی متزلزل است و روز قدس آژیر نابودی رژیم اشغالگر قدس است و چراغ روز قدس در شرایط کرونایی هم روشن و گرم خواهد بود.

حبیبی ادامه داد: برنامه های این روز در فضای مجازی باید فعال باشد و حضور پرشور مردم در این فضا باید منعکس شود.

وی اضافه کرد: با توجه به شرایط کرونایی و مصوبات ستاد ملی و استانی کرونا به جهت اینکه سلامت مردم اولویت امور است برنامه ها با دقت بیشتری انجام خواهد شد. همچنین آموزش و‌پرورش از طریق برنامه شاد برنامه های متناسب با دانش آموزان و خانواده های آنها ایجاد نماید.

این مسوول یادآور شد: محیط سازی شهری از طریق مدیریت شهری و شهرداران ایجاد شود و دستگاه های فرهنگی مانند اداره کل فرهنگ و ارشاد و تبلیغات اسلامی باید فضا و محتوای مناسبی در بستر مجازی ایجاد نمایند.

حبیبی گفت: اطلاع رسانی بزرگداشت روز قدس از طریق تاکسیرانی، با نصب پوستر و عکس، از طریق شبکه امرونهی، می تواند تاثیر خوبی در بزرگداشت این روز جهانی داشته باشد.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها