امام جمعه شهرستان ایرانشهر:

سپاه مظهراقتدار و عزت نظام است

ایرانشهر-امام جمعه ایرانشهر گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مظهر اقتدار و الگوی عزت، خودباوری و خود آگاهی و خودکفایی و اعتماد به نفس ملت ایران است.
کد خبر: ۹۳۳۷۰۰۱
|
۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۸
به گزارش خبرنگار بسیج از ایرانشهر، حجت الاسلام و المسلمین عیسی بزمانی، به مناسبت سالروز هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج و همچنین شهادت استاد مطهری(ره) در دیدار فرمانده سپاه ایرانشهر با  افزود: پاسداران انقلاب اسلامی و سپاه مقتدر نقش بی بدیلی در دفاع مقدس، سرکوب گروهک‌های معاند و مزدور، سازندگی و آبادانی کشور و دفع حوادثی داشته اند که به نوعی امنیت کشور و نظام را تهدید می‌کرد.

امام جمعه ایرانشهراضافه کرد: سپاه در همه ماموریت‌ها و وظایفی که بر عهده اش گذاشته شده کارنامه درخشانی در تاریخ پر افتخار ایران اسلامی از خود به یادگار گذاشته است.

وی سپاه پاسداران را دژی مستحکم و نفوذ ناپذیر توصیف و تصریح کرد: سپاه خار چشم دشمنان نظام اسلامی است.

این مسئول تأمین امنیت و برقراری نظم در کشور، سازندگی و محرومیت زدایی، مقابله با تحرکات خراب کارانه منافقان، برخورد با جریان نفاق و ترور، خنثی کردن کودتا‌های دشمنان و مبارزه با گروه‌های تجزیه طلب را مهمترین اقدام‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از زمان تأسیس تاکنون برشمرد.

امام جمعه ایرانشهر گفت: این نهاد همیشه در صحنه نشان داده، نیرویی کارآمد، خستگی ناپذیر و جهادی در عرصه‌های مهم این کشور است.

حجت الاسلام بزمانی تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از سوی امام خمینی (ره) را اقدامی ماندگار و ارزشمند در تاریخ این نظام دینی دانست و اضافه کرد: پاسداران انقلاب اسلامی در طول دهه‌های اخیر همواره در برابر توطئه‌ها و دشمنی‌های نظام سلطه مقتدرانه ایستادند و از منافع این نظام و ملت حفاظت کردند.

وی با بیان این که بسیاری از بحران‌های داخلی کشور در طول سال‌های نخست پیروزی انقلاب اسلامی با نقش آفرینی و جانفشانی‌های پاسداران رشید اسلام دفع شد، خاطرنشان کرد: امروز نیز این نهاد انقلابی، مقتدرانه پشتیبان انقلاب، نظام و ولایت فقیه است و در برابر دشمنان این نظام دینی با همه توان خود ایستاده است.

این مسئول در پایان تاکید کرد: شهید مطهری ره به عنوان یک مربی دلسوز و شاخص در کشور مطرح بوده و لازم است تا همه ما از آثار و کتب ارزشمند این عالم فرهیخته بهره ببرند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار