امام جمعه پیشوا تاکید کرد: ضرورت تبیین دستاوردهای انقلاب برای امیدآفرینی به مردم
امام جمعه پیشوا با اشاره به این که سرنوشت کشور در گروی انتخابات است و مردم باید حضور حداکثری داشته باشند گفت: دستاوردهای انقلاب اسلامی برای امیدآفرینی به مردم گفته و تبیین شود.
کد خبر: ۹۳۳۷۰۲۵
|
۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۱:۰۹

   حجت الاسلام و المسلمین روح الله باقری امام جمعه شهرستان پیشوا در گفت وگو با خبرگزاری بسیج اظهار داشت: یکی از مباحث اثرگذار مهم ما در سال ۱۴۰۰ انتخابات است که در سرنوشت و آینده کشور و مباحث مهم و کلان داخلی و خارجی کشور اثرگذار است موضوع مهم ما در انتخابات حضور حداکثری مردم است که در پی این حضور حداکثری اقتدار و صلابت وجود دارد.

مقام معظم رهبری روی حضور حداکثری خیلی تاکید دارند که حالا در سال ۵۸ براساس رفراندوم بیش از ۹۸ درصد که رای به نظام اسلامی و جمهوری و حاکمیت اسلامی دادند که در طول تاریخ بی سابقه بوده است.

وی افزود: شاید در ذهن برخی ها پیش بیاید که بیش از ۴۰ سال می گذرد و نسل عوض شده و نسل ها آمدند و رفتند و دوباره باید رفراندوم برگزار شود که آیا دوباره نظام و جمهوری اسلامی را می خواهند یا خیر؟ آیا به انقلاب اسلامی علاقه دارند یا خیر؟ پاسخ این سوال همین انتخابات است.

حجت الاسلام باقری عنوان کرد: با حضور مردم و جریانات سیاسی و احزاب نشان می دهد که آیا حضور حداکثری مردم است یا نیست؟ در انتخابات سال های گذشته مردم نشان دادند که نظام اسلامی علاقه دارند و این حضور حداکثری برای ما و نظام و انقلاب و کشور و آینده بسیار مهم و سرنوشت ساز است و در مرحله دوم آن فردی است که در انتخابات رای می آورد.

رهبری معظم انقلاب فرمودند که اگر کسی من رهبری را قبول ندارد اما کشور و مملکت را قبول دارد در انتخابات شرکت کند وظیفه ما به عنوان نخبگان به عنوان کسانی که تاثیرگذار هستیم در جریان انتخابات این است که وظیفه مردم را گوشزد کنیم به مردم گفته شود که کشور و مملکت برای شما است اگر کشوری که این همه عظمت دارد اگر می خواهید آینده کشور تضمین شده باشد و آینده کشور روشن و دقیق و منظم باشد باید در انتخابات حضور حداکثری داشته باشیم سرنوشت مردم در گرو انتخابات است.

وی ادامه داد: در انقلاب اسلامی از سال ۵۷ به بعد الحمدالله مردم پای کار نظام هستند و بودند امروزه با تمام کارهای بزرگی که در انقلاب اسلامی صورت گرفته اما شاهد سیاه نمایی برخی ها می باشیم و خیلی از افراد خودی به این مباحث دامن می زنند بیش از ۴۰ سال از انقلاب اسلامی و حرکت عظیم ملت ایران می گذرد اقدامات بسیار مهمی صورت گرفته است درست است که دولت هایی آمدند و رفتند اما شاکله اصلی نظام رهبری و ولایت فقیه است که در ذیل آن دولت هایی هستند که امکان دارد خوب یا ضعیف عمل کنند اما کلان کشور در بسیاری از مباحث کارهای بسیار مهمی در بحث علمی و هسته ای و نظامی و موشکی و مخابرات و فضای مجازی و جاده ها و حمل و نقل و کشاورزی صورت گرفته است که اگر گفته و تبیین شود باعث امیدآفرینی مردم است.

امام جمعه پیشوا تصریح کرد: مبنا و پایه نظام ما ولایت فقیه است اما در ذیل ولایت فقیه دولت ها می آیند و می روند و کارهای بزرگی صورت گرفته است از موضوعی که مردم را به حضور در پای صندوق های رای و تعیین سرنوشت کشور تشویق و ترغیب می کند علاقه مندی مردم به محور حاکمیت دینی است نقش رهبری در اعلام شاخصه ها و مولفه های انتخابات یکی از عوامل مهم حضور مردم در پای صندوق رای است. این علاقه مندی بر مبنای اندیشه و آگاهی و بصیرت است توده مردم وقتی وضعیت کشورهای جهان را مطالعه می کنند برای دفاع از منافع ملی و سرزمین خود در انتخابات شرکت می کنند.

وی گفت: مردم عزیز ما به دلیل عرق ملی و و مذهبی و دینی و اعتقادی و انقلابی در انتخابات شرکت می کنند این هویت دینی و مذهبی و انقلابی باید تقویت شود هرچقدر هویت مردم از دیدگاه مسئولین و حاکمیت کشور بیشتر شود حضور مردم در پای صندوق های رای بیشتر می شود دشمنان ۴۰ سال است که می خواهند مردم را بی هویت کنند و هویت مردم را به هر طرف بکشانند البته ملت ما بابصیرت و آگاه هستند و در این ۴۲ سال انقلاب با تمام توان و تلاش و مجاهدت کار می کنند که خدای نکرده دشمن هویتشان را نگیرد

روح الله باقری در پایان خاطرنشان کرد: تقویت هویت از مسائل مهم برای شرکت مردم در پای صندوق های رای است اگر مشکلات مردم و اقتصاد و معیشت و اشتغال مردم و بیکاری مخصوصا قشرجوان تحصیل کرده که متاسفانه زیاد هم هستند برطرف شود حضور در انتخابات نیز بیشتر می شود که در این فرصت دو ماهه مسئولان و دولتمردان ما تلاش و مجاهدت کنند که ان شالله مشکلات برطرف شود که بسیار موثر است امیدواریم مردم در پای صندوق های رای حضور پیدا کنند و با حضور حداکثری خود یک رئیس جمهور جوان حزب الهی انقلابی را راس کار بیاورند البته شوراهای شهر و روستا نیز هستند که بدنه نظام و بدنه ارتباط مردم و نظام اسلامی هستند تلاش کنیم زن و مرد پیر و جوان در پای صندوق های رای حضور پیدا کنند و سرنوشت و آینده کشور را خودشان رقم بزنند نه دیگران برای ما تصمیم بگیرند.

انتهای پیام/*

 

ارسال نظرات