خبرهای داغ:
تبریز- مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه اهر گفت: کار اصلی شهید مطهری مبارزه با انحرافات فکری و اندیشه های کج بود.
کد خبر: ۹۳۳۷۰۲۶
|
۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۹

به گزارش خبرنگار،خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سید تقی امیر فاطمی در نشست خبری به مناسبت آغاز هفته عقیدتی سیاسی افزود: شهید مطهری مغز متفکر و پویای انقلاب بود و به حق توانست خلاء های فکری انقلاب را پر کند.

وی ادامه داد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، دشمنان با روش های پیچیده خواستند که با همه راه های موثر آن را از بین ببرند ،چه در جبهه جنگ سخت مانند جنگ تحمیلی و امثال آن و چه در جبهه جنگ نرم مانند به شهادت رساندن فیلسوف بزرگ اسلام ،استاد مطهری.

حجت الاسلام امیرفاطمی اضافه کرد: سپاه مقتدر امروز همه نقشه های دشمن را نقشه بر آب کرده و امروز از همیشه مقتدرتر است ولی متاسفانه برخی مسئولان در داخل مرعوب دشمن شده اند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه اهر ادامه داد: در طول هفته عقیدتی سیاسی برنامه های متنوع و ابتکاری بالغ بر 160 برنامه از قبیل تجلیل از مربیان عقیدتی، هادیان سیاسی و زحمت کشان عرصه عقیدتی در سپاه و بسیج، برگزاری نشست های روشنگری، برگزاری مسابقات مختلف کتابخوانی از آثار شهید مطهری، مقاله نویسی، نقاشی خطاطی و توزیع کمک های مومنانه، پخت و توزیع غذای نذری و ... انجام خواهد شد.

ارسال نظرات