خبرهای داغ:
امام جمعه نطنز :

شهید مطهری(ره) از نوابغ قرن و از بزرگان جهان اسلام است

به همت معاونت عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه نطنز نشست عقیدتی سیاسی بانام حکمت مطهر به مناسبت گرامیداشت یادوخاطره شهیدمطهری(ره) ویژه پایوران رسمی و وظیفه سپاه ناحیه نطنز برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۳۷۰۴۸
|
۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از نطنز،به همت معاونت عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه نطنز نشست عقیدتی سیاسی با نام حکمت مطهر به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهیدمطهری(ره) ویژه کارکنان و سربازان سپاه ناحیه نطنز در محل سپاه این ناحیه برگزار شد.

این مراسم در روزسه شنبه مورخ 07/02/1400 و در دومین روز از هفته عقیدتی سیاسی در سپاه با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین یعقوبی امام جمعه شهر نطنز برگزار شد؛ وی در ابتدای سخنانش ضمن  قبولی طاعات و عبادات در ماه عزیز و همچنین گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی استاد مطهری(ره) را از شاگردان و تربیت شدگان مکتب حضرت فاطمه(س) دانست و افزود: شهید مطهری(ره) از نوابغ قرن و از بزرگان جهان اسلام است و کتابهای ایشان عمیق ،پرمحتوا و تاثیرگذار بوده و در اکثر دانشگاه های بزرگ کشورهای دیگر بخصوص جهان غرب و آمریکا تدریس شده و در پایان نامه های فوق لیسانس و دکترای دانشگاه های معتبر دنیا بعنوان کتابهای مرجع و اصلی استفاده می شود و مطالب بسیاری از کتابهای جدید برگرفته از مطالب کتاب های شهید مطهری(ره) می باشد.

وی در ادامه مباحث خود به تشریح سخنان مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در اولین روزسال در مورد حمایت از تولید پرداخت و هم چنین به بیان دستاوردهای انقلاب از جمله صنعت گاز و پیتروشیمی ، آب و برق ، کشت و صنعت و.. پرداخت .

 درپایان جلسه نیزبه مربیان عقیدتی،سیاسی غیرسازمانی در سپاه  جوایزی به رسم یادبود اهدا گردید

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار